1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

verbinden met de Host van een gameserver lukt niet

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door korrie, 18 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hey, ik kan niet verbinden met een host van een gameserver.

    - Het gaat om gameservers zoals bij company of heroes of c&c generals bijvoorbeeld

    - ik probeer naar deze ports te verbinden:
    TCP ports:
    80, 6667, 28910, 29900, 29920

    UDP ports:
    4321, 27900,
    6112, 9100

    - Bij company of heroes krijg ik: "a nat negotiation failure has occured..cant connect to players"

    - Bij generals: You and another player were not able to negotiate a connection.

    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    [​IMG]
     
  2. Heb je een router? Dan moet je in je router deze poorten laten forwarden naar de PC waar je op gamed. Op http://portforward.com/ kun je voor veel routers vinden hoe je dat kunt doen.

    Heb je een firewall aanstaan? Dan kan het zijn dat deze de verbinding blokkeert.
     
  3. ports forwarden al gedaan

    Heb ik al gedaan, oud nieuws. :cry: Ik ben het alleen vergeten te vermelden.. maarja toch bedankt
     
  4. Heb je ook een mogelijkheid om het zonder router te testen? Heb op basis van de foutmelding die je krijgt toch het idee dat het ergens in de router misgaat.

    PS: als je het zonder router test, vergeet niet het modem even te resetten :wink:
     
  5. Dit probleem ligt overduidelijk bij Ziggo, want ik heb mijn windows firewall uitgeschakeld, mijn third-party firewall en mijn router firewall uitgeschakeld en kon nog steeds geen verbinding leggen met de host van een gameserver. Als ik zo surf op het internet weet ik zeker dat er nog MEER personen zijn met hetzelfde probleem alleen denk ik dat de meeste gamers niet van verbindingen afweten dus niet de oorzaak kunnen herkennen. Ik heb vrienden van de game laten inloggen op mijn acount en ben er nu zeker van dat Ziggo hier de oorzaak van is. Maar wat kun je hier tegen doen? Ik had naar de hulplijn gebeld van Ziggo maar daar zitten alleen noobs. Achterlijke :censored: die alleen weten hoe ze kunnen pingen, daar heb ik niets aan, alleen mijn tijd verknoeien. btw korrie is het onderhand al gelukt met het verbinden? Ik weet zelf niet waar ik naartoe kan met dit probleem. Misschien moet ik nog een keer bellen en dit keer vragen naar de technische dienst of ze hier wat aan kunnen doen. Verdomde amateurs die je aan de lijn houden voor niets. Anders stap ik gewoon over naar een ander provider die WEL verbinding kan aanleggen met gameservers.
    Ik bedoel... een ip van een host server veranderen van de game voor maar 1 klant doen ze echt niet. Dat is hun probleem niet.
     
  6. Makkelijk om te roepen. Ik game ook wel eens online, en ondervind geen problemen. Een kwestie van mn router goed instellen en dat was het.

    Ik zou toch eerst je eigen setup nog eens nakijken.
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows CE; IEMobile 7.6) PPC; 240x320; MDA Vario/2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1
     
  7. Het grappige is dat ik zelfs zonder router geen verbinding kon aanleggen met de server. Ten tweede had ik zelf naar Ziggo gebeld en zij konden zelf ook niet eens pingen naar de gameserver. :) Dit was op zondag 8 maart gebeurd tussen 8 en 10 uur in de avond. Dus ik betwijfel dat het aan mijn router ligt. En ja.. ik had eerst mijn modem gereset voordat ik die directe verbinding had aangelegd. Dus z-user.. waar zal het anders aanliggen? btw ik heb het eerst goed uitgezocht en niet zomaar zitten roepen. :)
     
  8. Post dan svp even de URL van die server opdat anderen dan ook even kunnen kijken of ze net als jij worden geblokkeerd.
     
  9. 207.211.84.24 port: 9322 Ik ben namelijk van de regio Tilburg. Ik woon in Oisterwijk.
     
  10. traceroute to 207.211.84.24 (207.211.84.24) ,30 hops max,40 byte packet
    1 10.223.176.1 (10.223.176.1) 10. 0 ms 10. 0 ms 20. 0 ms
    2 * * * Request timed out.
    Voor de rest is ook "
    * * * Request timed out." dus...

    En dit is ook van dezelfde game maar van mijn nieuwe account. Ik heb een lvl 70 en lvl 67 op mijn andere accounts maar die zitten op de server hierboven. En ik maak ook gebruik van de server hierboven op mijn nieuwe account dus dat zorgt ervoor dat ik disconnect. Dat ik lagg boeit mij niet veel, want ik ben een tanker en heb dan wel een party dat mij healt. En ja ik heb er best lang over gedaan om naar lvl 70 en 67 te lvlen iets van een jaar ofzo.. en ik ga echt niet opnieuw beginnen dan switch ik liever.
    traceroute to 207.211.84.23 (207.211.84.23) ,30 hops max,40 byte packet
    1 10.223.176.1 (10.223.176.1) 10. 0 ms <10.0 ms <10.0 ms
    2 213.51.150.129 (213.51.150.129) 20. 0 ms <10.0 ms 10. 0 ms
    3 213.51.158.9 (213.51.158.9) <10.0 ms <10.0 ms 30. 0 ms
    4 213.51.158.18 (213.51.158.18) 10. 0 ms 10. 0 ms 10. 0 ms
    5 77.67.64.65 (77.67.64.65) 10. 0 ms 10. 0 ms 10. 0 ms
    6 64.215.195.209 (64.215.195.209) 10. 0 ms 10. 0 ms 10. 0 ms
    7 208.49.135.218 (208.49.135.218) 150. 0 ms 150. 0 ms 150. 0 ms
    8 206.204.250.33 (206.204.250.33) 170. 0 ms 160. 0 ms 160. 0 ms
    9 206.204.47.2 (206.204.47.2) 160. 0 ms 160. 0 ms 180. 0 ms
    10 216.10.96.114 (216.10.96.114) 170. 0 ms 160. 0 ms 160. 0 ms
    11 207.211.84.23 (207.211.84.23) 160. 0 ms 160. 0 ms 160. 0 ms
    Traceroute Complete.

    1 10.223.176.1 <=== type dat maar met google... nog een persoon dat hetzelde probleem heeft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina