1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

actie: Gratis 2 maanden Eredivisie Live!

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door stitch_duck, 18 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij betalen een maand vooruit, Ziggo betaalt 2 maanden later dan afgesproken. Logisch toch?
     
  2. Ik heb ook wel weer een leuke ... op 5 februari krijg ik van Eredivisie Live de bevestigingsmail dat ik twee maanden gratis Eredivisie Live krijg. Omdat ik een week later nog geen beeld had heb ik Ziggo gebeld. Een vriendelijke medewerker wist me te vertellen dat de aanvragen wat langer duurden, maar hij zou het gelijk voor me activeren. Vanaf 13 februari deed het kanaal het en stond dit ook op de laatste factuur. Omdat we simpelweg te weinig kijken wilde ik het vandaag opzeggen. Dat was volgens een aardige dame geen enkel probleem, maar ze kon niet zien dat ik via de AH-actie had meegedaan. Ze wist dus ook niet of ik geld terugkrijg. Ze kon niets met het kenmerk uit de mail van Eredivisie Live, ik mag dus zelf voor 10 cent per minuut gaan bellen.

    Netjes ... hoe los ik dit nu weer op! Ik voel er weinig voor om veel kosten te gaan maken met een welles-nietes discussie tussen EL en Ziggo, maar er zal toch wel weer niets anders opzitten :?
     
  3. Hier ongeveer hetzelfde verhaal. Ik heb dat bedrijf Desk services gebeld op aanraden van Ziggo, die regelen namelijk het geld terug gedeelte, maar daar ben ik helemaal niet bekend. Men heeft wel mijn gegevens opgenomen en ze gaan het met Ziggo uitzoeken. Ik merk wel hoe het afloopt.
     
  4. ik heb vandaag ook maar eens dat nummer gebeld. Volgens de medewerker had ik geluk (het is maar wat je geluk noemt, ik wacht al een tijdje) en zat ik net in de betalingsbatch, het geld werd vandaag overgemaakt en uiterlijk maandag moet het op mijn rekening staan. Ik wacht en meld jullie zodra ik het geld heb.
     
  5. Ik zag net dat er € 29,90 op mijn bankrekening is bijgeschreven.:pompom:
     
  6. ook ik heb het geld vandaag binnen gekregen
    Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; Google Wireless Transcoder;)
     
  7. Ik ben gisteren gebeld door Ziggo, er was blijkbaar niks bekend over dat ik meegedaan had aan die aktie. Ik heb aangegeven dat ik toen met eredivisielive heb gebeld en dat ik ook een "welkomstbrief" heb gekregen van ze. De medewerker zag inderdaad dat er wel vanaf die tijd een eredivisielive abbo op mijn naam stond. Daarom zou hij alsnog de gegevens doorgeven aan de externe partij en binnen 4 weken krijg ik alsnog mijn geld terug.
     
  8. ** Kabelaar UPC geeft haar abonnees met abonnement op Eredivise Live in de maanden juni en juli gratis toegang tot de tv-kanalen van Sport1. "Uw Eredivisie Live abonnement wordt in juni en juli automatisch en kosteloos uitgebreid met Sport1. Na 31 juli wordt dit vanzelf weer beëindigd. Hier hoeft u niets voor te doen.", aldus een bericht van UPC aan de abonnees van Eredivisie Live
     
  9. Als je de helpdesk van Ziggo belt en er om vraagt krijg je alleen de maand juni gratis. Als je er niet om vraagt betaal je gewoon de volle mep.
     
  10. UPC

    waar staat dat? kan het nergens vinden.:applause::applause:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina