1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

actie: Gratis 2 maanden Eredivisie Live!

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door stitch_duck, 18 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. " dacht toch met een nette partij van doen te hebben."

    dat zijn er nog veel die dat denken...
    ook hier ken ik al 5 mensen die er in zijn getrapt en nu zelf weer achter de ellende aan moeten,ook niets terug gekregen,en allemaal krijgen ze dezelfde smoesjes te horen als die ik hier lees.

    mark my words: "als alles straks draait bij ZIGGO en men heeft er weer wat extra klanten bij,dan verkoopt men de toko weer en begint de ellende van voor af aan"

    mensen zijn al lang geen klant meer,we zijn niets meer dan inkomsten.
     
  2. Frappant, ik had m'n vraag zojuist herhaald per Email, binnen een uur had ik het volgende antwoord:

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Beste x,

    Het bedrag van 29,90 euro wordt door Ziggo op uw rekening teruggestort. Het enige wat wij, van Eredivisie Live, u kunnen vertellen is dat dit bedrag na de 2 maanden gratis wordt teruggestort op uw rekening.

    Met verdere vragen over de terugbetaling, kunt u het beste terecht bij de klantenservice
    van Ziggo, op het nummer: 0900-1884.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Vreemd antwoord. Ziggo heeft hier volgens mij totaal niets mee te maken. En fijn dat ze gratis gaan terugstorten... :roll:

     
  3. Dat is echt helemaal onzin. Eredivisie Live stort dit geld terug, als de bestelling via EL is gedaan. Ziggo heeft hier helemaal niks mee te maken. Als dat wel het geval was, hadden ze in de eerste plaats geen afschrijving gedaan.
     
  4. Dat dacht ik ook. Maarrr... ik heb het antwoord van Eredivisielive dus doorgestuurd naar Ziggo en gevraagd of dit juist was. En wat krijg ik voor antwoord van Ziggo:

    --------------------------------------------------------------------------------
    Via de website heeft u een vraag gesteld over de Albert Heijn-actie voor Eredivisie Live.
    U heeft deelgenomen aan de Albert Heijn-actie voor Eredivisie Live, waarvoor onze dank. Het bedrag zou binnen vier weken op uw rekening overgemaakt worden.
    De verwerking neemt helaas meer tijd in beslag dan voorzien, waarvoor de oorzaak geheel ligt bij Ziggo zelf. Onze excuses daarvoor.
    U kunt er op rekenen dat het bedrag voor 8 mei a.s. op uw rekeningnummer wordt overgemaakt.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Dus blijkbaar gaat het toch van Ziggo zelf komen :roll: Vreemd, was toch eerst geen sprake van. Ik denk dat de procedure halverwege is aangepast, kan bijna niet anders.

     
  5. Alsof de duvel ermee speelt, zojuist valt er een brief van Ziggo in de bus met exact dezelfde tekst zoals hierboven beschreven. Het is dus inderdaad wel degelijk Ziggo die de EUR 29,90 gaat terug betalen.
     
  6. Natuurlijk storten ze het gratis terug, maar het gratis gaat in die zin niet over het terug storten, maar over de 2 maanden ;)
     
  7. Er mist idd een komma in die zin, ik heb de brief trouwens ook ontvangen. Nou maar hopen dat het geld er wel voor 8 mei is...
     
  8. Ik heb net Ziggo gebeld en die gaven aan dat ze het geld niet zelf terug storten, maar dat dat via Desk Services gaat, die zijn te bereiken via 043-8800146. Misschien handig om te weten, dat scheelt je namelijk weer bellen naar een 0900 nummer als je navraag wilt doen.
     
  9. Ook brief in de bus van Ziggo dat het geld er aan komt.
     
  10. toch snel verdiend voor ziggo dan,een extra maandje rente meepikken over een mooi totaalbedrag.....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina