1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

actie: Gratis 2 maanden Eredivisie Live!

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door stitch_duck, 18 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. eredivisie live

    Ook ik heb eredivisie live 2 maanden gratis gehad,en heb geen enkel probleem ondervonden met opzeggen.
    Na de 2e dag van ontvangst heb ik het contract weer opgezegt,en was keurig na 2 maanden er weer vanaf.
    Volg de regels en je hebt geen probleem.

    Ed.
     
  2. Heeft iemand die 29,95 al terug gekregen?
     
  3. wordt wel eens tijd ja, ik heb ook nog niks ontvangen van ze...
     
  4. Ik heb de afgelopen week hierover gebeld met Eredivisie live. Het antwoord was dat zij nog niet het gehele bedrag hadden ontvangen van Ziggo.
     
  5. wat een onzinreden, dat was niet de afspraak, we zouden het geld binnen 4 week terug ontvangen. Dat ze het geld nog niet van Ziggo hebben gekregen is hun verantwoordelijkheid, beetje flauw om het met die reden op de klant af te wentelen. Ik neem iig GEEN eredivisie live meer.
     
  6. Volgens mij is dit onzin van Eredivisie Live.
    Het was een actie van Eredivisie Live en niet van Ziggo.
    Dus waarom zouden zij het geld door moeten sturen?
     
  7. eredivisie live

    deze actie was gewoon bedoeld om zieltjes te winnen. bij een abbonnement aanvragen zijn ze snel maar er het opzeggen is een ander verhaal. ze zeggen gewoon dat ze de opzegging niet(nooit) hebben gekregen en ja, als je binnen die 2 maanden niet opzegt(volgens eredivisie live dan) dan hang je er een jaar aan vast en dat is ook de bedoeling hiervan. ben blij dat ik dat niet heb gedaan. pfff....:no::no:
     
  8. dat is bij ziggo niet het geval, gelukkig heb je geen jaarcontracten bij ziggo, je kan het dus gewoon opzeggen met een opzegtermijn van 1 maand.
     
  9. Ik heb vrijdag gebeld en ik kreeg te horen dat Ziggo het geld terug zou storten? Dit zou gebeuren nadat de 2 maanden voorbij waren. Straks maar eens even bellen met Ziggo, kijken of dat klopt.
     
  10. Ook ik heb de EUR 29,90 nog niet terug. Inderdaad werd er 'binnen 4 weken' beloofd, bij mij is het nu al ruim 2 maanden. Ik heb 2 weken geleden gebeld, kreeg een totaal onzekere medewerker aan de lijn. Hij wist niet of Ziggo of Eredivisielive moest terugbetalen, bij navraag bleek het de laatste te zijn (wat ik hem ook al verteld had, dat stond toch bij de aanmelding?). Later nog een Email gestuurd, totaal geen reactie ontvangen. Ik vind er een spruitjeslucht aanhangen, dacht toch met een nette partij van doen te hebben.

    Mijn vraag is: Is er iemand die WEL al de 29,90 heeft ontvangen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina