1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

actie: Gratis 2 maanden Eredivisie Live!

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door stitch_duck, 18 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb het over de snelheid van activatie van de 'eredivisie kadocard', niet de '2 maanden gratis' actie.

    Gert.
     
  2. ik wacht nog steeds op beeld, ik heb half december een kadocard genomen en die dag ook gebeld maar nog steeds heb ik geen beeld :evil:
     
  3. Dat gaat waarschijnlijk over zo'n kadokaart. Dat is hetzelfde principe en moet je via hetzelfde nummer activeren.
     
  4. Even ter info, zondag had ik beeld, best redelijk snel gegaan dus.
     
  5. heb hier na een week nog steeds geen beeld :-(:no:
     
  6. Ik kreeg van de week wel een wijziging van Ziggo, dat het abbo 14,95 per maand hoger gaat worden, ivm eredivisie live. Heb ze maar even een mail gestuurd wat hier de bedoeling van is :?
     
  7. Ik heb zojuist de Ziggo klantenservice even gebeld, omdat ik ook nog steeds niets gehoord heb. Een zeer vriendelijk meisje moest even iets navragen en stuurde me vervolgens door naar de AH klantenservice. "U heeft het immers DAAR gekocht, dus u moet ook met hun bellen", was haar argument. Toen ik zei dat op de website van de AH-actie staat dat je je leverancier moet bellen over de status was ze even stil, maar zei nogmaals dat ik het bij AH moet proberen, omdat ik het "daar heb gekocht". Over mijn opmerking dat niet AH maar Ziggo mijn digitale televisie regelt moest ze even nadenken, maar ik moest toch echt AH bellen, dat had ze immers nagevraagd ... ik ga het nummer op de actiefolder even bellen, wie weet! ;-)

    Update: Net een mevrouw gesproken op 0909-0101, die me vertelde dat het ongeveer 10 werkdagen kan duren voordat je signaal hebt. Het was de bedoeling dat het sneller zou gaan, maar door de enorme hoeveelheid aanvragen duurt het iets langer. Ik wacht nog even af ...
     
  8. Dat zal dus wel weer geen ajax - feyenoord en psv-az voor ons worden...
    Blijkt maar weer eens hoe goed ze het allemaal voor elkaar hebben die telecomreuzen....:applause::applause::applause:
     
  9. ziggo bellen optie 3,3 en als het goed is heb je dan vrij snel beeld. De medewerker van Ziggo wist mij trouwens te vertellen dat het wel gewoon door Ziggo in rekening wordt gebracht en dat het geld wordt teruggestort door Eredivisie Live.
     
  10. Klopt, ik heb ook een reactie op mijn mail gehad dat dit zo is.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina