1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie Live kado.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door catastrofus, 16 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb het geld voor de 6 maanden 'eredivisie kado card' keurig op tijd terug gekregen.

    Gert.
     
  2. Maar we hebben het hier niet over een kado card.
     
  3. Dan zit je in de verkeerde discussie te posten.

    Gert.
     
  4. Als je hebt opgezegd zullen eventuele tegoeden die daaruit voortkomen pas op zijn vroegst 30 dagen na de laatste incassering worden terug gestort, dit ivm het storneringsrecht wat je als consument hebt.

    Als ze het binnen de stornerings termijn zouden terugboeken, kan jij het nog eens laten storneren via de bank, en heb je het bedrag dubbel terug. Daar word dus rekening mee gehouden.

    EDIT: typfoutje verwijderd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mrt 2009
  5. Begrijp dit niet helemaal. Ik heb toch altijd storneringsrecht? En bij een incassering van €0,- per maand voor Eredivisielive valt er weinig te storneren.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mrt 2009
  6. Dat komt omdat de actie NIET van Ziggo is. Zij brengen dus gewoon het geld in rekening zoals altijd. De actie is van het bedrijf Eredivisie Live zelf, in samenwerking met Albert Heijn. Dat houdt dus in dat zij het abonnementsgeld voor één of meer maanden in één keer terugstorten.
    Een praktischer constructie is er eigenlijk niet; dan zou EL het geldt vooruit aan Ziggo moeten betalen, daar zou je dan als klant op moeten wachten vóórdat Ziggo het signaal doorgeeft. Zoals sommigen hebben ervaren duurt het al lang genoeg voordat de bestelling zelf door EL wordt doorgegeven, en zo zou het niet sneller gaan.
     
  7. OK, nu is het me helder!:thankyou:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina