1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie Live kado.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door catastrofus, 16 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja dus, ik heb me aangemeld in januari en heb op 2 feb 89.70 terug gestort gekregen, van eredivisie live, voor 6 maand eredivisie live kadocard. Dat is dus 14.95 voor 6 maanden.

    Gert.
     
  2. De smartcard van Ziggo staat op de naam van mijn vader, maar ik heb de Eredivisie Live kadocard aan mijn eigen kado gedaan en dus ook zelf betaald aan Eredivisie Live.

    Word het bedrag voor 3 maanden ( 3x14,95) overgemaakt naar mijn rekening of die van mijn vader?
     
  3. Ik denk naar de rekening van je pa want bij hem wordt 14.95 p/m afgeschreven voor de eredivisie kanalen.

    Gert.
     
  4. Ik heb sinds 5-2-2009 Eredivisie live.
    Ik heb de 3 maanden kadocard gebruikt.
    Wanneer moet ik deze opzeggen?
    Voor 1 april of op 5 april?
    Of ben ik al te laat?
     
  5. De regel is altijd dat je niet te vroeg kan zijn met opzeggen, voor de zekerheid. Als je dit telefonisch doet (0900-1884, optie 3 en daarna weer 3) en je geeft aan dat je gebruik maakt van die cadeau-actie, maakt Ziggo uit coulance een uitzondering op de normale opzegtermijn van een kalendermaand en laten ze het abonnement stopzetten exact wanneer je proefperiode is afgelopen.
     
  6. Heeft iemand van jullie die meededen met de Eredivisie Live actie van de AH het geld al teruggekregen?
     
  7. Nee. Opgezegd met opzegtermijn van een maand, en toch daarna de twee maanden in rekening gebracht gekregen. Klopt dat wel?:?
     
  8. op zich is het vrij logisch, bij ziggo betaal je vooruit, dus de rekening van nu is voor de maand april. per wanneer heb je opgezegd dan? Want als je het in de maand maart opzegt is het einde van het abonnement per 1 mei. Maakt niet uit of je dat op de 1e of 31e doet, het stopt pas 1 kalendermaand later. Teveel betaald geld krijg je dan als korting op de volgende factuur.
    Wat ik wel heel relaxt van Ziggo vind is dat je zo makkelijk kan opzeggen, bij andere providers zit je meestal vast aan een jaarcontract.
     
  9. Twee maanden vooruitbetalen en daarna wachten tot je het terugkrijgt, vind ik niet echt relaxed.:rolleyes:
    Hadden ze niet gewoon €0,00 in rekening kunnen brengen?
    Je hebt immers een code van de AH-aanbieding opgegeven.
     
  10. Nou dat vind ik dus ook. Ik kreeg wel een brief van Ziggo dat ik na 4 weken het geld van Eredivisie terug zal krijgen. Nou die 4 weken zijn wel voorbij en nog geen geld. Daarom was ik benieuwd of anderen al wel het geld hebben terug gekregen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina