1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie Live kado.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door catastrofus, 16 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nog geen signaal agnet? moet wat aangedaan worden.! laat maar eens weten.


    berrie.
     
  2. ik heb nog steeds geen signaal helaas :cry:
     
  3. Yep, zo zou het moeten zijn.

    Gert.
     
  4. Ik heb vandaag mijn unieke code binnen gehad.
    En heb toen naar Eredivisie Live gebelt om te activeren.
    De medewerker had een 19 cijferige streepjesode nodig.
    Deze heb ik niet ontvangen.

    Nu moest ik een mail sturen naar de klantenservice van Eredivisie Live.
    Ben benieuw hoe dit afloopt.

    Heeft iemand dit probleem ook gehad?
     
  5. Nee, geen "streepjeskode"... Als je een meel binnen krijgt van 'eredivisie live' dan volg je de url in die meel en dan kom je uiteindelijk terecht op een pagina waarin links staat 'Jouw unieke code'. En die (uit 19 cijfers bestaande) code geef je door.

    Gert.
     
  6. ik wacht al sinds 15 december de dag van het activeren en ik zou vandaag terug gebeld worden alleen dat is niet gebeurd en nog steeds heb ik geen beeld en ziggo heeft voor februari ook geen bedrag van 14,95 geincasseerd. Ik heb eredivisie live net een mail gestuurd met een verzoek het bedrag van 57,95 terug te storten en hier ziggo van op de hoogte te stellen.
     
  7. helaas nog geen antwoord van eredivisie live via mail ontvangen :cry:
     
  8. Ik heb deze week al 2x gebeld met Eredivisie Live.
    Mijn unieke code begint met de letter "ERE" maar dit moet anders beginnen. en het zijn geen 19 cijfers.

    Ik zal worden terug gebeld worden worden iemand van Eredivisie Live, dit is nog niet gebeurt.
    Ik hoop dat het snel gebeurt.
     
  9. op een mail die ik vanmiddag heb gestuurd heb ik nu wel een antwoord gekregen, ze willen me zo snel mogelijk aansluiten
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2009
  10. Heeft iemand al het geld van Eredivisie Live terug gestort gekregen?
    Ik ben aangemeld sinds februari, maar nog steeds geen geld gekregen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina