1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie Live kado.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door catastrofus, 16 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Problem solved. Eredivisie had zelf een foutje gemaakt en heb een herstel-mailtje van ze gekregen. Vanavond maar eens bellen en hopen dat alles goed gaat. :wink:

    Gert.
     
  2. :)...Hoe het technisch en administratief allemaal geregeld wordt is mij niet 100% bekend. Wel weet ik dat er overal acties en lokkertjes rongvliegen. En die 9,95 p/m was ook de actie van Ziggo hoor tot 31-12-08!
    En recent zag ik het ook bij andere aanbieders, zoals KPN. :mrgreen:

    Acties zijn leuk...en als je geluk hebt kost het ECHT minder en is het makkelijk en goed te regelen.......maar vaak zit er een addertje onder het gras....:shock:

    In ieder geval; de live kado card is inderdaad bij 6 maanden (tot 1 juli) zelfs minder dan 9,95 per maand volgens Eredivisie Live.
    Echter dit gaat om kijkcode punten dan he...... want het stukje dat via je eigen kabelboer moet gaan is onduidelijk. Zelf weer opzeggen? Wanneer, hoe, waarom (heb toch al betaald, etc etc)

    Ik doe hier gelukkig niet aan mee....
    SUCCES!

    HIERONDER DE TEKST (VOORWAARDEN) van Eredivisie live tot 1 juli 2009 9,95 pm of 3 mnd voor 28,95 of 6 mnd voor 57,95 >>voor een KADOCARD!

    :arrow:"Eredivisie Live is alleen te ontvangen via een digitale TV-aansluiting. Alle kosten van het digitale TV-abonnement zijn voor rekening van de abonnee. Dit is inclusief de bijkomende kosten van een overstap van analoge televisie naar digitale televisie.

    - De ontvanger van de Eredivisie Live kadocard heeft de mogelijkheid om de Eredivisie Live kadocard in te wisselen voor internetkijkcodes van Eredivisie Live. De ontvanger sluit geen abonnement af op Eredivisie Live, ontvangt afhankelijk van de waarde van de Eredivisie Live kadocard kijkcodes. Één maand staat gelijk aan vier kijkcodes waarmee vier Eredivisie wedstrijden gekeken kunnen worden via www.eredivisielive.nl.

    - Het abonnement van Eredivisie Live komt op naam van de gebruiker van de Eredivisie Live kadocard.

    - De abonnee is zelf verantwoordelijk voor het beëindigen van het abonnement op Eredivisie Live. Hierop zijn de algemene voorwaarden van de TV-aanbieder van toepassing.

    - Eredivisie Live is te ontvangen via diverse aanbieders van digitale televisie. De aanbieders kunnen zelf de abonnementsprijs van Eredivisie Live vaststellen. Zij bepalen de abonnementsprijs op basis van de richtprijs van Eredivisie Live, de abonnementsperiode en de kosten van digitale televisie.

    - Na het afsluiten van het Eredivisie Live abonnement, worden de abonnementskosten van Eredivisie Live (afhankelijk van de waarden van de Eredivisie Live kadocard) binnen 14 dagen overgemaakt naar de rekening van de abonnnee.

    - Huidige Eredivisie Live abonnees kunnen de Eredivisie Live kadocard niet gebruiken voor hun eigen Eredivisie Live abonnement.

    - De Eredivisie Live Kadocard is te gebruiken tot 1 juli 2009.
    "
     
  3. Niet te geloven, maarre die eredivisie zenders werken al. Ongeveer 24 uur na terug gebeld te zijn door de eredivisie (hun systeem was vast gelopen dus ik werd door hun terug gebeld, scheelt 10c p/m).
    Nu nog even goed bepalen wanneer ik de handel weer moet opzeggen... :wink: Maar de snelheid van activatie, door onze kabelboer, valt niet tegen.

    Gert.
     
  4. Dus je hebt nu eredivisie live op je tv?

    Kan je uit leggen welke stappen je hebt gedaan?
     
  5. 1 - Jezelf een eredivisie live kadocard geven (1 [9.95], 3 [28.95] of 6 [57.95] maanden).
    2 - Wachten op het bevestigingsmailtje voor de "unieke" code.
    3 - Eredivisie bellen, 0909-0101 (10c p/m, de afzetters). Zij storten 1, 3 of 6 * 14.95 op je rekening (dit moet nog gebeuren).
    4 - Zij geven het door aan de kabelboer.
    5 - Wachten tot je beeld hebt, in mijn geval 1 dag.

    Gert.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 jan 2009
  6. Hoe lang heb je in totaal moeten wachten toen je de bestelling plaatste?
     
  7. Besteld op de 16de, geactiveerd op de 20ste.

    Gert.
     
  8. Wat ik nog vergeten was: de medewerker van het contactcenter van de eredivisie zei dat onze kabelboer het niet nodig vond om het smartcardnr te weten. Dit zou kunnen inhouden dat, aangezien ik nog een smartcard heb (basispakket), het op beide smartcards geactiveerd is. Heb het even getest en mijn veronderstelling klopt. Tevens viel mij op dat ook het totaalpakket (van de eerste smartcard) nu ook aktief is op de 2de.

    Gert.
     
  9. ik heb nog steeds geen beeld, aangevraagd op 15 December, medewerker eredivisie vergeten mijn persoonlijke gegevens te noteren. Ik heb zelf eind december gebeld en daarbij zijn me gegevens wel genoteerd.

    Ik heb diverse keren gebeld maar zonder sucses en ook zij hebben me een aantal keren gebeld. Gisteren ben ik nog gebeld door een medewerker van eredivisie als alles goed heb ik volgende week beeld en wordt het bedrag van me rekening afgehaald.

    Volgens eredivisie "Er is een fout gemaakt ten aanzien van je aanmelding bij Ziggo". Mocht het volgende week niet goed zijn dan willen ze het geld wat ik toen al heb betaald terug storten en dan een nieuwe code gaan geven.

    Ik had in december nog een abonnement voor eredivisie via ziggo en ik dacht toen laat ik het zo doen want dat is goedkoper dan via ziggo en dan kan ik alle speelronde's bekijken maar nu is het al 25 januari en nog steeds niks.
     
  10. Even resume:

    Ik heb het Eredivisie Live Kado aan mijn broer gegeven. Hij heeft een mail gekregen van Eredivisie Live gekregen, waarna de bal bij Ziggo ligt.
    Is het nu zo dat Eredivisie Live 6 * 14,95 euro overmaakt naar mijn broer en dat hij dan 6 maanden lang abonnementsgeld aan Ziggo moet betalen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina