1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Eredivisie Live kado.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door catastrofus, 16 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dan maken ze er inderdaad een grotere puinhoop van dan ik durf te denken... Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.

    Gert.
     
  2. Okee, duidelijk. Omdat de kabelboer het belachelijke bedrag rekent van 14.95 terwijl wij 9.95 p/m betalen (vanwege de actie van de eredivisie) wordt, theoretisch, het verschil terug betaald. Alleen de vraag is wanneer we beeld hebben EN wanneer het verschil wordt terug betaald....

    Gert.
     
  3. Ik had het graag mijn schoonouders (75+) kado willen geven voor 6 maanden zonder dat zij aan verplichtingen of voorwaarden vastzitten en dat het automatisch na 6 maanden beëindigt wordt
    Ik heb er met Ziggo weinig vertrouwen in en bedruipt mij het gevoel dat e.e.a. in het puin loopt.
    Ik zie er dus maar van af.:roll:
     
  4. of ik het weer zou doen dat zou ik niet weten maar eredivisie live moet het doorgeven aan ziggo en ziggo moet het dan activeren. Ik hoop volgende week beeld te hebben....ik had ook graag gezien dat het automatisch stopte maar helaas
     
  5. In de voorwaarden (http://www.eredivisielive.nl/kadocard/kadocard-bestellen.htm) staat dat je een abo aan gaat en dat je zelf verantwoordelijk bent voor het tijdig opzeggen en dus, als je dat niet doet, het (muts)bedrag van 14.95 moet gaan betalen... :cry: Helaas vallen, door gebruik van een laptop die draait onder linux met firefox, de laatste regels van de voorwaarden weg. Da's een beetje jammer. :shock:

    Gert.
     
  6. Dit is toch te triest voor woorden. Geef je een maandje voetbal kado en dan moet je het nog opzeggen ook anders zit de ooit blijde ontvanger nog aan een abbo vast ook.
     
  7. Gewoon te belachelijk voor woorden die voorwaarden
    Je geeft het iemand voor 1, 3 of 6 maanden kado en scheept die gene die het kado ontvangt ook nog op met het zelf opzeggen van dat abonnement.

    Ze hebben daar echt een steek los bij Ziggo / Eredivisie live :no:
     
  8. Nou, ik heb de mail binnen... Met mijn unieke code heb ik recht op 3 maanden eredivisie. Heb wel voor zes maanden betaald. :evil: Morgen maar eens bellen naar het 0900 nr van eredivisie... Heb hem trouwens gekregen van ene Marco (who the fuck is Marco?) terwijl ik het aan mezelf kado heb gedaan :wink: Ikzelf wordt geadresseerd als "Gefeliciteerd D.L." :roll:
    Volgens mij klopt er geen r**t van bij eredivisie live of het is gewoon een standaard antwoord. I've no idea?

    Gert.
     
  9. Die unieke code is waarschijnlijk voor de online streams, want je kan volgensmij geen code op digitalekaart invoeren.

    Volgensmij moet je het nu doorgeven aan je kabelboer dat je het via de digitale decoder wil
     
  10. je moet dus bellen met eredivisielive en de code doorgegeven incl je persoonlijke gegegevens en je smardcardnummer.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina