1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Meerdere smartcards definitief, goed nieuws voor AlphaCrypt CI-modules voor DTV

Discussie in 'Digitale TV - Zenders' gestart door amiboy, 16 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. het zou ingevoerd zijn ware het niet dat er performance problemen waren waardoor e.e.a. voorlopig is uitgesteld.
     
  2. Performance problemen?
    Bij de systemen of personeel? (dit is een grapje uiteraard)

    En als alle mensen een abonnement hadden genomen of per kaart betalen kon het wel gekoppeld worden? Blijft vreemd.

    Maar 1 maart gaat dus niet gebeuren? Wat vorige week door ziggo medewerkers (2 stuks achter elkaar) gewoon nog doorgegeven werd....
     
  3. "systemen" is hier van toepassing, ik heb nog niet gehoord wanneer een nieuwe duplicate run wordt gestart.
     
  4. Jammer dat er weer problemen zijn bij Ziggo. :sad: Ik had toch nog een beetje hoop dat het per 1 maart mogelijk zou zijn.

    Het zou toch prettig zijn om zonder meerkosten op de slaapkamer ook naar het pluspakket te kunnen kijken.

    Verder hoop ik dat er per 1 maart weer wat zenders bijkomen in het pluspakket (Sci-Fi Channel :idea:). Er zijn er de laatste tijd ook aardig wat uit verdwenen.
     
  5. Maar wat is het nou het verschil tussen losse kaarten en wel betalen en de kaarten te koppelen. (behalve het geld dat er binnenkomt)

    Ben toch benieuwd waar die performance in zou verschillen.....
     
  6. smardcarts

    het verschil zit hem in betalen
    als je maar betaald kunnen ze alles daar bij ziggo
    dat zie je nu ook weer mensen met een standaard digitaal pakket kunnen ineens kijken naar film1 is vast een actie
    maar wat krijgen de mensen die een uitgebreid pakket hebben
    denk dus niks
    is net als met de decoders en smardcarts we worden steeds meer aan het lijntje gehouden
    en wij blijven het maar pikken
    beste wat ze goed doen bij ziggo mensen afschepen in plaats van helpen of ondersteunen
     
  7. Als u een antwoord op dit forum geeft, zorg dan dat de informatie klopt en dat dit niet een scale van aannames is.
    Als er naar uw mening acties zijn die u zou mislopen, kunt u contact opnemen met de helpdesk en daar naar de juiste informatie vragen.
    Indien u verder vindt dat u aan "het lijntje" wordt gehouden bestaat de mogelijkheid daarover een klacht in te dienen. Deze klacht zal dan serieus bekeken worden en hopelijk leiden tot een adequate oplossing.
    U spreekt over "wij" blijven het maar pikken: in dat geval heeft u natuurlijk altijd nog de mogelijkheid uw abonnement te beeindigen.
    Ziggo doet er alles aan om het klanten naar de zin te maken en biedt u dus de mogelijkheid om met hun in contact te treden.
    Op ziggo.nl vindt u alle contactmogelijkheden.

     
  8. smardcards

    beste kingpin
    is geen antwoord maar een mening
    en volgens mij mag dat hier in dit land nog steeds
    en ik zeg ook wij omdat er zeker meer er zo over denken
    en wat ik met mijn abonnement doe ook dat bepaal ik zelf of jij moet me rekening gaan betalen voor ziggo dan mag je ook bepalen dat ik hier geen mening over mag hebben
    ik betaal elke maand aan ziggo 110 euro voor pakketen dus ik mag hier zeker wel een mening over hebben
    moeten veel meer mensen doen
    dan word er ook veel meer geluisterd naar de consument
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina