1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

nog steeds geen decoder

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Olofg, 15 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb hier ook zoiets
    Ik ging overstappen van xs4all naar ziggo internet en telefonie
    televisie had ik al dus heb ik nu een alles in 1 pakket
    Als bonus kon ik kiezen tussen hd of een extra digitale ontvanger
    ik heb dus voor t laatste gekozen
    maar die wordt pas na 4 tot 6 weken geleverd
    Heb ik 4 weken later eens gebeld om te vragen hoe het met het pakketje stond en kreeg de mededeling dat hij bij TNT post lag klaar voor verzenden
    dus na weer een week nog steeds niet ontvangen en weer met ziggo gebeld en kreeg daar de mededeling dat het bij de leverancier lag????
    eh hoezo? uw vorige collega vertelde mij vorige week dat het bij tnt post lag "ja mijn collega bedoelde wat anders was zijn opmerking" :confused:

    Nu na 6 weken, vandaag weer gebeld met ziggo en nu blijkt er opeens helemaal NIETS bekend te zijn over mijn bestelling!!! :censored:

    Het is weer ingevoerd en aangevraagd en moet ik
    weer 4 tot 6 weken wachten :evil:
    en dan maar weer hopen dat er wat komt.
     
  2. Ja, de dweilen bij de helpdesk noemen het "de TNT" maar bedoelen eigenlijk een extern distributie bedrijf (Holland Shipping). Daar blijft de order een paar weken liggen voordat ze daadwerkelijk het pakket aan TNT overhandigen om af te leveren.
     
  3. Ja maar erger vind ik is dat ze bij ziggo nu helemaal nergens van afweten
    mn pakketje is nu opnieuw besteld zeg maar :cry:
    en spoed kon echt niet
    ligt niet aan ziggo want ze hebben er daar niets over te zeggen.
     
  4. Volgens mijn werken ze een beetje langs elkaar heen de
    1 weet niet wat de andere doet :mrgreen: en de klant maar
    wachten :rolleyes: maar goed ze kunnen altijd nog TNT de
    schuld geven dan is Ziggo van het probleem af :oyeah:
     
  5. Niet kunnen of niet willen dat is de vraag en ik krijg
    steeds meer het vermoeden dat ze gewoon niet willen .
     
  6. Wta een onzin. Ziggo is leverancier en Ziggo gaat met HS in zee, dat is en beslissing van Ziggo. Als er dingen mis gaan is Ziggo zeker wel verantwoordelijk. Je hebt en contract met Ziggo en niet met HS. Kortom, Ziggo kan de verantwoordelijkheid niet afschuiven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 apr 2009
  7. Nee, maar als het bedrijf waarmee ze in zee gaan een fout maakt, kan Ziggo alleen maar zeggen "sorry dat onze partner een fout heeft gemaakt, maar wij kunnen er weinig aan veranderen, wij doen óns werk goed".
    En ja, de verkoopafdeling en de dienst die de status van de bestelling bijhoudt hebben inderdaad geen contact met dat externe bedrijf. De klantenservice kan misschien wel een bericht doorsturen, maar HS zegt dan gewoon dat het aan de beurt komt, en dat is dat. Anders zou jóuw spoedverzending ten koste komen van andere klanten die net zo graag het modem willen.
    Overstappen op een andere leverancier zou overigens zeker maandenlang logistieke problemen opleveren.
     
  8. 3 april "Alles in 1 extra" aangesloten door een monteur, vandaag de decoder mogen ontvangen, een Humax 5000.
     
  9. Ik zie sommige dingen toch anders.

    Ziggo besteed de logistiek van verzenden uit aan HS. Vaak gaat dat goed, maar vaak ook niet. Als HS en Ziggo niet goed over de status van van een bestelling kunnen/willen communiceren, kan je dus nooit nagaan of er "gewoon" vertraging (en hoe lang dan?) is of iets anders aan de hand is.
    Het gevolg is ergenis bij de klant en een helpdesk die alleen maar kan zeggen: wjij weten het ook niet, wacht maar af.

    Dat is niet de klant helpen, dat is hem het bos in sturen. Naar mijn mening is het uitbesteden van de logistiek niet goed geregeld, want een belangrijke partij in dit geheel --de klant-- heeft het nakijken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2009
  10. Een vriend van mij zijn decoder is stuk
    hij krijgt binnen 2 weken een nieuwe
    en ik mag weer 4 tot 6 weken wachten???

    Toch wel raar hoor :evil:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina