1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

nog steeds geen decoder

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Olofg, 15 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. heb al weer even het alles in 1 extra maar wacht nog steeds op de gratis decoder en smartcard
    al tig keer met ziggo gebeld maar daar weten ze het ook niet hij zou al lang verstuurd moeten zijn gelijk met de modem

    maar helaas geen decoder en geen smartcard

    iedere keer als ik bel maken ze een ticket aan maar heb het idee dat daar niets mee wordt gedaan

    iemand misschien advies:giveup:
     
  2. De decoder wordt niet samen met het modem verzonden.

    Wanneer heb je de decoder besteld/wanneer zou je hem moeten krijgen? Er is op dit moment namelijk een vertraging bij de 'leverancier'...
     
  3. begin november besteld
    zou er volgens ziggo allang moeten zijn maar kunnen mij niet vertellen hoe het nu precies zit en weer wordt je doorvebonden met een andere collega die het ook niet weet wat is nu verstandig wat moet je doen in zo'n geval

    ze zeggen u hebt uw smartcard al wel zien we maar dat is een kaart die ik al 2 jaar heb !
     
  4. :no:Ziggo-man Jawel hoor!

    Je krijgt dan zo'n mooi gekleurde doos van ziggo met daarin een installatiepakket (dus ook met MODEM), een doos met nieuwe DTV decoder en een kleiner doosje met installatiepaket DTV (smartcard, infoboekjes, etc etc)

    Dus hij heeft gelijk; zit bij elkaar (betaal je ook voor eenmalige verzendkosten).

    Ik denk dat er bij hem wat fout is gegaan. Er waren namelijk vanaf november/december heel veel trage leveringen, maar die zijn per 8 januari weer opgepakt en zouden tot half januari worden ingehaald. En daarna zou de levering weer goed gaan lopen.......

    Maar ik vraag mij af of het nog wel (los) gaat komen die Decoder+smartcardpakket. Dus toch nog even bellen en uitlegen denk ik maar....

    OF een ZIGGO medewerker hier even vragen...die zit dicht bij het vuur en kan makkelijker en sneller iets regelen......Tenminste als ze op de hoogte zijn van de manier van leveren e.d...
     

  5. dat was dus mijn insteek kom bij de klantenservice helaas niets verder
     
  6. niemand die mij misschien kan helpen:?
     
  7. Dat is bij het DHZ-pakket het geval inderdaad. Echter wanneer de monteur het komt installeren, wordt de decoder later verzonden.

    Ik weet niet wat bij jou van toepassing is Olofg?

    EDIT: ik zie het al, ik heb niet goed gelezen. Je had inderdaad een DHZ pakket.

    Olofg stuur mij, als je wil, even een PB met daarin je klantgegevens. Dan zal ik even kijken waar de decoder blijft en er anders voor zorgen dat er z.s.m. een nieuwe jouw kant op komt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jan 2009
  8. PB is onderweg
     
  9. Mijn ouders hebben bijna zelfde geintje... hadden @home internet en zijn overgegaan naar ziggo alles-in-1. Heb het modem geinstalleerd (nieuwe modem) maar de decoder zat mooi niet in de doos. Zou later gestuurd worden, maar nog steeds niks gezien (al paar keer achteraan gebeld). Loopt al sinds november.... :roll:

    Mijn eigen DHZ pakket (nieuwe abonnee) ging wel perfect :)
     
  10. Voor jou (je ouders) geldt hetzelfde, stuur me even een PB met je klantgegevens dan zal ik even kijken of ik het e.e.a. kan verspoedigen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina