1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Interactieve televisie

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door hansmutsers, 15 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kan iemand mij vertellen hoe ik een film kan ophalen met de interactive televisie van Ziggo?
    Alles geinstaleerd en door Ziggo geactiveerd maar kan de gevraagde film niet ontvangen. Als ik op O.K. druk van de afstandsbediening dan gaat het menuscherm naar Info Film en niet naar de gevraagde film.
     
  2. Nu weet ik dat op dit moment interactieve televisie in slechts een klein deel van het ziggo gebied beschikbaar is, alleen kan ik me zo even niet herinneren welk deel dat was. :lol: Word vroegtijdig oud zal ik maar denken.

    Het heeft bij jou wel gewerkt op je huidige adres, of ben je bijvoorbeeld recent verhuisd en werkte het nog wel op je oude adres?
     
  3. Eerst naar tv-theek ([menu] - 2 * [rechts] - [ok])
    Film kiezen en [ok]
    Dan zit je in het film info scherm en daar hoort onderaan te staan: [OK] Speel [geel] Zoek Sluiten
    Nu dus nog een keer op [OK] drukken.

    Heb je inderdaad de [OK]Speel linksonder op het info scherm staan?

    Na de OK gaat de film van start, of krijg je de oranje foutmelding met het 0900 nummer, afhankelijk van of de rechten al op je kaart gezet zijn.
     
  4. Ik krijg alleen onderaan de gele knop te zien met de tekst: zoeken. en de knop Info film. Dus de knop OK zie ik niet onderaan verschijnen.

    hoe kan dat en was is de oplossing dan???
     
  5. Dan moet je eerst nog in het "info film" scherm gaan (waar het verhaaltje van de film staat en nog wat details.)
     
  6. Als ik dat doe dan krijg ik dezelfde informatie zoals hiervoor omschreven. Dus geen knop voor het ophalen van de film.
     
  7. interactive televisie TVTheek

    Zoals eerder gezegd kan ik nog steeds geen films ophalen via tvtheek met de Cisco ontvanger.

    Dus de helpdesk gebeld van Ziggo. Tot drie maal toe en met wachttijden van gemiddeld 20 minuten. Als het me lukte om een medewerker aan de telefoon te krijgen dan werd jawel ook tot driemaal toe de verbinding verbroken.
    Ik denk dat ze bij Ziggo ook niet weten waar we het over hebben en geen oplossing weten op dit moment.
    Wat ik niet begrijp is dat ze produkten verkopen die niet of niet goed werken.

    Ik hoop dat het ontvangen van films via interactive televisie op korte termijn mogelijk wordt. Want ik ga natuurlijk niet betalen voor een produkt wat niet werkt.

    Ik wacht vol belangstelling reacties af van mensen die met hetzelfde probleem zitten.
     
  8. Om bij de TV Theek een film te kunnen bekijken, dien je bij ons een abonnement te hebben op interactief. Zolang dat niet het geval is, dan krijg je geen afspeelknop.
     
  9. interactieve t.v.

    ik heb twee weken geleden een abonnement aangevraagd, vanwaar dan die vertraging??
     
  10. Daar kan ik geen antwoord op geven zonder de benodigde informatie. Als je een pb stuurt met je gegevens, dan kan ik het nakijken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina