1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

ZIGGO - Doof,Stom en Blind ?!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Jam, 15 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De manier waarop je post doet heel anders vermoeden, en ik ben niet de enige die dat eruit haalde, er zijn er meer die dat aan je aangegeven hebben in dit topic, dat zegt toch iets denk ik.

    Dank je wel. Zoals hierboven aangeven, ik ben niet de enige die jou posts nogal emotioneel geladen vind, wanneer je dat niet met me eens bent, lees het topic nog eens rustig door, dan zul je zien dat er meer mensen zijn die dit aan je aangeven. Verder moet je het lekker zelf weten, mensen proberen zeer constructief naar je te reageren, zoals BenJ, maar het is in jou ogen toch nooit goed. En de reacties die jij vervolgens op jou posts krijgt kloppen toch niet en is geen goede weerspiegeling, wij zien het allemaal fout.... is een gezegde over, iets met doorn en oog ofzo...

    Ook ik bedoel mijn postings zeker niet aanvallend, maar de manier waarop jij kiest te posten lokt reacties uit, en daar ben ik niet de enige in. Als er meerdere personen in dit topic zijn die jou posts emotioneel geladen vinden denk ik dat het je iets kan zeggen. Nu kan je daar iets mee doen, of naast je neerleggen, de keus is aan jou. Aan jou reactie te lezen kies je er echter voor om het naast je neer te leggen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2009
  2. ach ik vermoed ook wel eens iets...

    "wij zien het allemaal fout...." wel frappant dat 9 van de 10 die vallen over mijn "emoties" altijd dezelfde zijn en van de ZGV zijn...
    dat zegt al een heleboel.

    het niet ingaan op de problemen en enkel over de "emotie" beginnen lokt ook uit,zeg maar tot meer emotie...
    daar kun je iets mee doen of naast je neerleggen en gewoon weer verder kletsen over die "emotie"

    iets met bord voor je... of zo...
    het bewijs lever je immers nu zelf weer door alleen maar wéér in te gaan op "die emotie"

    en verder laat je wat ik schreef dus maar wéér voor wat het is,met andere woorden dat heet opzettelijk<--
    dus begin jij nou niet over "uitlokken"

    mensen met veel emotie zijn hier dus ongewenst,en hoeven van jullie dus geen hulp te verwachten,okee dat is dan duidelijk...
     
  3. Beste Jam,

    Kijk nu eens goed wat er allemaal gebeurt. Ik durf te wedden dat het gros niet eens meer weet wat je probleem was. Iedereen snapt dat je behoorlijk pissig bent. Dat je alleen maar kwader wordt omdat niemand het meer heeft over je eigenlijke probleem zal iedereen begrijpen. Maar verlies je jezelf in deze woordenstrijd ook niet een heel klein beetje? Het ontaardt nu in links en rechts om je heen meppen. Eerst was het Ziggo, toen waren het Ziggo medewerkers, daarna kwam de ZGV aan bod en nu zijn het al een aantal forumleden, die verder net zoals jij hier te gast zijn en niet zoals jij denkt ook allemaal van de ZGV zijn.

    Dit is nu precies de reden waarom wij als ZGV proberen te nuanceren. Wat heb je nu aan draadjes zoals deze waar het alleen maar gaat over de wijze waarop iemand reageert. Niemand ontzegt je je emoties en je kan dat best laten merken. Het lucht soms enorm op. Een boel draadjes waar problemen worden opgebracht, beginnen dan ook zo. Maar om te kunnen helpen zal je toch moeten doordringen tot het wezen van het probleem. Vind je het gek als mensen gaan afhaken als het verzandt in oeverloos heen en weer gepraat?

    Dus waar wil je het nu eigenlijk over hebben? "De betrouwbaarheid van Ziggo", "Het functioneren van de ZGV of het forum" of wellicht "een oplossing voor je probleem"? Allemaal zaken die bespreekbaar zijn, maar dan wel graag niet allemaal tegelijk.
     
  4. kinderklasje

    wat een paar kleine kinderen

    misschien normale discussies

    wou dit ff kwijt

    peter
     
  5. Ben het gedeeltelijk met je eens maar besef ook dat je als consument recht heb op een goed werkend produkt. Op dit punt laat Ziggo, met iets meer dan 3 miljoen aansluitingen, het snel afweten. Het interessert ze geen reet wat rechten zijn of wat de consument er van vind. Het draait bij deze organisatie alleen om winst en nogeens winst. Ik denk dat je als vereniging meer moeten kijken naar de rechten van de consument, desnoods met acties door Ziggo voor de rechter dagen. Zo zijn al die consumenten organisatie ook groot mee geworden.

    Als voorbeeld kan ik noemen organisatie die in het belang van de consument gerechtelijke acties zijn begonnen zoals; Dexia affaire, Sprintplan affaire, Woekerpolissen.

    Ik denk dat je als Ziggo Gebruikers Vereniging jezelf niet onafhankelijk kan blijven opstellen. De gebruikers zijn nog altijd de consumenten die de producten afnemen bij Ziggo. Durf de consument te adviseren over een geschillencommissie of hoe zij schadevergoeding kunnen krijgen.
     
  6. Nu ben ik geen MGV, maar ik zie niet waarom je niet en onafhankelijk zou kunnen zijn en toch ook kan je (forum)leden adviseren, ook als het om bv een geschillen commissie gaat of over een bepaald punt een standpunt innemen en die durven uitspreken.

    De manier waarop je dat communiceert is wel essentieel. Je kan de andere partij op verschillende manieren benaderen, neem daarin een "foute" beslissing en de andere partij haakt waarschijnlijk af in de discussie, en wat schiet je daarmee op? Daar zijn je (forum)leden ook niet mee geholpen. Ik denk dat een onafhankelijke opstelling, waarin een mening zeker gegeven mag worden, richting de andere partij de meeste effectieve is die op de lange termijn en het meeste effect heeft zonder de andere partij als gesprekspartner te verliezen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina