1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Webspace/Homepage voor Multikabel klanten wijzigt

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door CeeS, 14 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ziggo stuurde deze week de volgende email aan de Multikabel klanten omdat de manier van inloggen op de webspace (homepages) gaat veranderen per 16 januari 2009.
    De homepage blijft normaal bereikbaar onder de bestaande URL, maar het inloggen om de homepage te updaten wijzigt. Hieronder de tekst van de email :



    Aanpassingen Ziggo Webspace [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Beste abonnee,

    U maakt gebruik van Ziggo Webspace. In de nacht van 15 op 16 januari a.s. brengen we een aanpassing aan in deze dienst. Om de overlast zoveel mogelijk te beperken, voeren we deze verbeteringen uit tussen twaalf uur ‘s nachts en zes uur ’s ochtends. Tijdens de werkzaamheden heeft u geen toegang tot Ziggo Webspace.

    Gebruikersnaam
    Voor u als klant veranderen er twee zaken:

    1. Met ingang van 16 januari a.s. heeft u alleen toegang tot Ziggo Webspace als u uw volledige e-mailadres als gebruikersnaam invoert. Dit betekent dat u aan uw huidige gebruikersnaam ‘@quicknet.nl’ toevoegt. Alleen met deze toevoeging kunt u inloggen.
    Door gebruik te maken van uw volledige e-mailadres zorgt u ervoor dat uw persoonlijke gebruikersnaam uniek en herkenbaar blijft, ook na de volledige samenvoeging van de systemen van @Home, Multikabel en Casema.

    2. Gebruik voor het inloggen met uw FTP programma ‘homedrive.ziggo.nl’ in plaats van ‘home.quicknet.nl’. Gebruik ook hier uw volledige e-mailadres om in te loggen.
    Meer informatie
    Klik hier voor een uitgebreide toelichting en de meest gestelde vragen over dit onderwerp. Heeft u verder toch nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). De Klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag
    van 8.00 - 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 9.00 – 22.00 uur.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2009
  2. Het is vandaag 16 januari.

    Ik mag aannemen dat webspace het zelfde is als je homepage !

    Ik heb mijn ftp aangepast zoals gevraagd (homedrive.ziggo.nl), zodra ik dan wil verbinden krijg ik een foutmelding. Zet ik alles weer terug naar het origineel zoals het stond (home.quicknet.nl) geen foutmelding en alles werkt. Ook updaten en deleten op de site gaat via de oude methode.

    Is het niet doorgegaan vannacht, of is er iets anders aan de hand.

    Orca45
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2009
  3. Ai, ai. Ik hoop maar dat ik de enige ben, maar mij heeft geen mail bereikt. Anders zie ik wederom bergen vragen en problemen op het forum en de helpdesk afkomen.
     
  4. Klopt, hier is net een mailtje over binnengekomen, zie de startpost die ik even aangepast heb.
     
  5. Vandaar dat u alleen de quicknet nog werkt. Ik heb de 13e direct het account aangepast en toen had ik twee accounts. De home drive was geheel nieuw naast de bestaande quicknet.

    Als dit normaal is dan moet ik dus eerst alles downloaden van de oude lokatie en wee uploaden naar de nieuwe lokatie.

    Het ****.at.quicknet.nl werkt straks vast ook niet meer dan ?
     
  6. Verbazing wekkend dat de abonnee's deze email niet krijgen.
    Zou makkelijk zijn dat de gebruikers ook op de hoogte worden gebracht.
     
  7. Niet DE abonnees maar SOMMIGE abonnees. Wij hebben ze beiden gewoon ontvangen. We worden wel netjes op de hoogte gehouden.

    Ik heb liever de snelheid weer terug ipv die lullige webspace.
     
  8. Heb je je webspace wel in gebruik? Het zou kunnen dat alleen klanten die een actieve webspace hebben de mail gekregen hebben.
     
  9. Ik heb wel webspace in gebruik, maar geen mail ontvangen!
     
  10. Krijg je wel nieuwbrieven van Ziggo ? (vanmorgen ook een gehad)

    Misschien heb je dat ooit uitgezet ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina