1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Betalingherinnering

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door mastergeelen, 14 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Vandaag ontving ik een betalingsherinnering op een klantnummer wat reeds enige tijd beindigd zou zijn, hierop heb ik onderstaande mail gestuurd, wat denk jullie? Zal ik hier een positieve reactie op krijgen, of is er hier iemand die me verder kan helpen?

    Geachte heer Evers,

    Tot mijn verbazing heb ik vandaag een betalingherinnering uit uw naam ontvangen.
    Het contract van klantnummer xx is naar mijn bescheiden mening reeds beindigd sinds augustus.

    Na ontvangst van de betalingsherinnering heb ik direct contactopgenomen met uw klantenservice.
    Ik kreeg hier xxx aan de telefoon, welke mij op z'n zachts gezegd behoorlijk brutaal te woord stond.

    Ik zal u even mijn situatie in het kort schetsen.

    In juli/augustus heeft een medewerker van uw organisatie contact met mij opgenomen om mij mede te delen dat er op mijn adres twee klantnummers geregistreerd stonden, dit bleek niet mogelijk.
    Ik heb toen te kennen gegeven dat alles op mijn klantnummer kan komen (klantnummer xxx).

    In augustus zag ik het pakket alles in een extra op uw site staan en dit heb ik toen aangevraagd omdat dit perfect bij mijn wensen aansluit.
    Na enkele dagen ontving ik de nieuwe ontvanger en leek alles in orde te zijn.

    Tot mijn verbazing werd er lang geen geld geincasseerd van mijn rekening en heb ik een hele tijd geen facturen ontvangen.
    Hierop heb ik contact met uw klantenservice opgenomen, zij vertelde mij toen dat ik helemaal niet in het bezit was van een alles in een pakket, dit heb ik toen nogmaals aangevraagd.
    Na enkele dagen ontving ik weer ontvanger (heb er immiddels 4 ontvangen) en de bevestiging dat het alles in een pakket geactiveerd is. Ook werden mij een zeer hoge factuur ad. Eur 169,57 gestuurd over de maanden dat er geen kosten in rekening zijn gebracht, hierop heb ik niet geklaagd daar de kosten terecht waren en ik heb deze dus gewoon betaald

    Tot mijn verbazing ontvang ik in november een rekening op klantnummer xxx voor het televisie abonnement, welke in het alles in een pakket opgenomen zit.
    ik heb toen direct contact opgenomen met uw klantenservice waar mij gemeld werd dat de factuur gecrediteerd zou worden, het openstaande saldo op Eur 0,- stond en het klantnummer beindigd is en hier geen correspondentie meer op gevoerd zou worden.

    Helaas heb ik dus vandaag een betalingherinnering ontvangen op klantnummer xxx , hierop heb ik direct contact opgenomen omdat ik op zi's zachts gezegd lichtelijk geirriteerd was.
    Dhr. xx legde mij uit dat hij de factuur nu ineens niet kon crediteren, maar dat hij een gedeeltelijke creditering uit kon voeren waardoor er nog een bedrag van +/- Eur 15,- open blijft staan.
    Ik heb hem aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben daar er al diverse fouten bij jullie zijn gemaakt en het klantnummer (xx ) reeds lang beindigd zou moeten zijn.

    Echter doordat jullie administratie niet geheel goed in orde is, zadelen jullie hier andere mensen mee op. Ook heb ik aangeven dat ik immiddels zo vaak contact op heb moeten nemen met Ziggo dat de creditering van de laatste Eur 15,- ter compensatie van de gemaakte kosten door mij zou kunnen staan.

    Ik ga ervan uit dat alles op een correcte manier zal worden afgehandeld en dat het klantnummer xx per heden een openstaand saldo van Eur 0,- heeft en dat ik hier geen post meer op ontvang.

    Wachtend op uw antwoord, verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    xxxx
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jan 2009
  2. 1- Je hebt de forumregels niet gelezen
    2- Als je die wel gelezen zou hebben, had je geweten dat je hier geen namen van medewerkers mag posten.
    3- Ik zou niet zomaar je eigen gegevens op het internet plaatsen.

    Dus neem eerst eens de tijd om de forum regels te lezen en daar naar te handelen, dan neem ik daarna misschien wel de tijd om op je post te reageren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina