1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

email instellingen

Discussie in 'Internet - Email' gestart door klaasbakker, 13 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. heb een probleem met email verzenden
    Allang hoor met at home.nl woon in dokkum
    Er komt te staan Socketfout 10061,Fout nummer 0x800cccoE
    mijn instellingen zijn :

    alles : mail.home.nl
    algemeen : mail.home.nl
    mail.home.nl
    naam : klaas*****@home.nl
    email : klaas*****@home.nl

    server : pop3
    inkomend : mail.home.nl
    uitgaand : mail.home.nl
    verder niets aan gevinkt

    verbinding lan
    Geavanceerd uitgaand 25
    inkomend port 110
    verder niets aan gevinkt

    de router is netgear wgr614 v7

    ontvangen van emails is ok
    alleen binnenhalen lukt niet

    vraagis wat doe ik niet goed

    mijn dank klaas
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jan 2009
  2. Klaas, gebruik pop.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl als servers, dat werkt bij mij ofschoon ik ook een @home.nl E-mailadres heb !
     
  3. Tenzij je graag veel spam wilt ontvangen zou ik niet zomaar je volledige emailadres op een forum plaatsen. Als je adres eenmaal door een spambot is opgepikt kom je nooit meer van die ellende af.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina