1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1 pakket ontvangen, maar geen activatie brief

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door nachtapotheker, 13 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Als klant van ziggo heb ik ervoor gekozen over te stappen op het alles in 1 pakket van ziggo. Had eerst alleen televisie en internet. Echter heb ik alle spullen ontvangen (modem/decoder etc.) en in de handleidingen wordt verwezen naar een activatiebrief die ik al eerder ontvangen zou moeten hebben. Ik heb deze echter nog niet gezien.
    Komt het vaker voor dat deze brief pas later arriveert of moet ik aan de bel trekken?

    Alvast bedankt.

    Groeten Chris
     
  2. Staat mijn nieuwe telefoonnummer overigens ook in de activatiebrief, of ontvang ik deze ook later?
     
  3. je telefoonnummer staat in de activatie brief
    als ik jou was zou ik wel bellen
    ze kunnen je via de telefoon ook je codes geven
     
  4. Hmm 18 min wachten.. toch maar niet, heb alleen een gsm :D
    Maar hoort die code bij het modem? Want bij de modem die ik nu heb (alleen voor internet) heb ik al een code gehad, is dat dezelfde?
     
  5. Als de bundel onder hetzelfde klantnummer als je internet contract staat, dan zijn de activatiecodes/wachtwoorden hetzelfde.
     
  6. Hoe kan ik dat zien? Ik heb namelijk geen brief gehad en op de website zie ik het alles in 1 pakket nog niet terug bij mijn klantbeeld.
     
  7. Als je het nieuwe modem aansluit, dan kom je alleen op de activatie pagina terecht. Daar zou je het met de code die je al hebt kunnen activeren en gebruiken denk ik.

    Misschien werkt je telefoon al als je een nieuw nummer zou krijgen en dan bel je even naar je GSM en je weet je nummer :wink:
     
  8. Nou dat was geen succes ;)
    Die nieuwe modem komt niet online, heb de oude modem maar weer aangesloten :)
     
  9. klanten uit voormalig casema gebied hebben ooit bij het aangaan van een internet abonnement een activatie code ontvangen
    alleen de nieuwe klanten krijgen nu een activatie code
    indien je deze gegevens niet hebt zal het modem door de helpdesk
    geactiveerd moeten worden
     
  10. Ik woon inderdaad in het voormalig casema gebied en heb die code inderdaad.. echter heb ik er niks aan, gezien de modem niet online wil komen :)
    En nu is met mijn oude modem de snelheid ineens 5x zo traag...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina