1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

wie helpt mij met installatie van netgear router

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door fredbaert, 13 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Now.. ik werk hoofdzakelijk met Netgear en heb zelf eentje nu aan Vista hangen
    en het is een fluitje van een cent..
     
  2. netgear router.

    tja vrije vogel dat zijn de woorden van degene die de router wel aan het werken kreeg. moet wel zeggen dat windows vista nog niet zolang uit was op dat moment, dus zou kunnen dat die problemen nu uit de weg geholpen zijn. in het begin had je nog die bekende kinderziektes maar die zullen nu wel onderhand opgelost zijn, denk ik. maar ben er lang mee bezig geweest om het op te lossen, dat wel.
     
  3. Er kunnen natuurlijk overal problemen optreden..
    ook met Netgear.. maar ik heb al zoveel routers installeert
    en de makkelijkst was Netgear.. en hun service is ook super..
     

  4. Hallo,

    hiervoor was er geen router aangesloten. Ik zal alles nog eens opnieuw proberen. Ik kan wel gewoon verbinding met het draadloos netwerk maken maar internetten werkt niet. Misschien toch eerst eens het kabelmodem resetten. Voorheen toen Ziggo nog @Home was gebruikte men computernamen, zoiets als CP-????? . Het adres 192.168.1.1 is volgens de handleiding om verbinding te maken met de router. Dit lukt inderdaad als ik het rechtstreeks op de pc heb aangesloten. Morgen ga ik weer proberen en houdt jullie op de hoogte. Ik hoop dat het simpel resetten van het kabelmodem de oplossing is. Ziggo gebelt , die sturen mij naar de website van Netgear om daar drivers te downloaden.
     
  5. Je hoef geen drivers te downloaden... Inderdaad is het resetten van de Modem de simpelste oplossing...

    Dan met Kabel inloggen in de Router en Wireless instellen... Computernaam
    en zo hoef niet meer dus accountnaam en domein kan leeg blijven..

    Ik hoor wel als er hulp nodig is...
     
  6. Vreemd hoor.
    Zit een gebruiksaanwijzing bij en is echt super easy! Wordt zo moeilijk over gedaan, maar zigt gewoon na je modem geschakeld en moet alleen even geinstalleerd worden (direct via je modem).

    Ik heb zelf ook een Netgear en ben echt super tevreden. Was binnen 10 minuten klaar met downloaden.

    MAAR lukt het je niet, ik heb een tip:
    Bel naar het servicenummer van netgear (zit in amsterdam) en ze helpen je meteen. Echt topbedrijf!

    Succes

    gr
     
  7. Als je lokaal wel verbinding hebt met je router hoef je inderdaad geen drivers meer te downloaden, want dat werkt dus prima. Zou inderdaad eens de modem resetten en dan eerst onbeveiligd verbinding proberen te maken, weet je zeker dat 't werkt en dan je draadloze verbinding beveiligen met een password. Zo heb ik 't tenminste snel aan de praat gekregen. Sucses.
     
  8. Het is echt zo simpel...dus als je er niet uitkomt dan is al deze info echt te veel voor hem!!:roll:


    TIP: www.netgear.nl
    >>>>>>>>>>>>>>>>>> Technische Ondersteuning / Helpdesk :
    CONSUMENTEN : 020 – 568 29 87

    WERKT PERFECT en ze helpen je er zo doorheen!!!!
    Aardige en kundige lui die je helpen (ja die bestaan ook....hahaha)

    Succes!:cool:
     

  9. Heren allen bedankt voor uw reacties. Het probleem is opgelost, de oorzaak was inderdaad het resetten van het modem.
     
  10. Super dat het gelukt is...:pompom::pompom:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina