1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Achterhalen van klantnummer niet mogelijk

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door henkspa_nl, 12 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik probeer al ruim een maand mijn klantnummer te achterhalen tot op heden zonder resultaat,op e-mails wordt al helemaal geen antwoord gegeven,de telefoon gesprekken met nummer 0900-1884 gaan uiterst moeizaam met als antwoord sorry meneer wij hebben een computer storing ik kan u niet helpen u wordt teruggebeld alleen zij weten nog niet wanneer,klantnummer mag ik telefonisch niet verstrekken enz. enz. enz. om moedeloos van te worden.
    Wie heeft hier de oplossing ?
    Groeten,

    Henk Spa
     
  2. Kijk even op je bankafschrift ;). Het abonnementsgeld wordt geincasseerd onder vermelding van het klantnummer.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2009
  3. edit: dubbel
     
  4. kijk eens bij mijn ziggo - facturen
     
  5. stuur me je naam en postcode + huisnummer eens
     
  6. Postcode en huisnummer is *****
    en mijn faktuur naam is *****

    met vriendelijke groeten,

    Henk


    Moderator Edit:
    Om je privacy te beschermen dit even weggehaald, iedereen kan dit anders lezen. Je had dit beter even via een PB (persoonlijk bericht) door kunnen geven. Ik heb het inmiddels aan anoniem via PB doorgegeven toen ik het weghaalde.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jan 2009
  7. Is denk ik een kip-ei kwestie. Hij heeft zijn klantnummer nodig om te registreren op mijnziggo, en zijn klantnummer vind hij weer op mijnziggo.

    Staat ook op je bankafschriften, als je maar niet eentje van voor oktober 2008 gebruikt want dat is nog de oude.
     
  8. Helaas ben ik niet paranormaal begaafd, ik vond namelijk nergens iets over activeren/registreren. Hij kan wel emails versturen, dus ging ik er van uit dat hij een werkende internetverbinding had. Goh, stom van mij.
     
  9. Voorgaande persoon waar jij op reageerde heeft het ook niet over de internetverbinding activeren, maar heeft het zuiver over het komen op mijnziggo.nl Daar kan het noodzakelijk bij zijn je klantnr nodig te hebben.
     
  10. Bij aanmelding (registratie) niet, maar wel bij bv wachtwoord vergeten, er is tegenwoodig ook ook linkje naar gebruikersnaam vergeten (gebeurt ook vaak), dan wordt de gebruikersnaam naar het e-mailadres bij contactgegevens verzonden.
    Ook staat er bij elke bank afschrijving het klant nummer, nog eenvoudiger lijkt me.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina