1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Helpdesk ?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Henry Leenheers, 12 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben zéér negatief over de Helpdesk van Ziggo. Het lijkt werkelijk helemaal nergens op. Wanneer je een online-contactformulier invult krijg je weliswaar een bevestiging dat je vraag/opmerking is binnengekomen en dat je zsm antwoord zult ontvangen. Echter.....................na zo'n 3 weken nog geen enkele reaktie ontvangen. Heb nu 3 vragen/opmerkingen uitstaan.....
    Ik dacht dat Ziggo beterschap had beloofd ????? Weinig van te merken...Gewoon waardeloos !!!!
     
  2. in plaats van te tetteren kan je natuurlijk ook gewoon je vragen telefonisch stellen. Het lijkt me logisch dat er na een vusie veel vragen en mails binnen komen... je kan er dan wel 2000 mensen op zetten, zelfs dan zal het nog 3 dagen duren...
     
  3. Tetteren ???

    Ja Hallo
    Wie tettert er nou ??????
    De gegevens van AOL waren zoveel dat de TELEFONISCHE HELPDESK MIJ ADVISEERDE om alles schriftelijk door te geven via het online formulier.
    Dus niet kletsen MarvinH !!!!!!!!!!!!!!!
    Niet voor je beurt roepen
     
  4. AAnvulling

    MarvinH: Goed lezen jongetje: heb het niet over 3 dagen maar over 3 weken.
    Zijn overigens nu al weer een paar weken verstreken zonder antwoord,
    Nog een opm: Fusie is met een F en niet met een V
     
  5. Typen in hoofdletters staat gelijk aan schreeuwen, feitelijk ben je dus aan het schreeuwen :wink:

    En uit je post begrijp ik dat je al 3 weken een probleem hebt, en geen reactie van Ziggo krijgt. Echter vermeld je niet wat voor probleem of storing je hebt. Heb je dit topic enkel geopend om te klagen, waar niets mee opgelost word omdat dit forum geen Ziggo is, of wil je graag antwoorden/suggesties/tips van hier? In dat laatste geval zou het handig zijn als je vermeld wat voor storing je hebt ed.
     
  6. Probleem

    Och waarom zou ik ???
    Probleem is al zéér uitvoerig in een ander topic aan de orde !!
    (Blokkering mail door AOL)

    Denk dat ik onderhand wel uit evaring mag spreken over de zéér klantonvriendelijke en vaak ondeskundige (op een enkele uitzondering na) hulp van de helpdesk. Zit nl al sedert het allereerst begin van internet bij @home.

    Ja en dan die opmerking over grote letters (!) Het is maar hoe je het bekijkt.
    Ik probeer hier gewoon iets te accentueren. Dat jij at schreeuwen vind.....who cares
     
  7. Graag of niet. :) Even goede vrienden. Ik mis dan alleen het nut even van dit topic, maar goed dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

    Dit is niet mijn mening, en heeft niets met een mening of meningen uit te staan :). Dit is net etiquette. Typen in hoofdletters staat voor schreeuwen, met het typen in hoofdletters ben je dus virtueel aan het schreeuwen. Het is maar een tip, stond ook een :wink: achter. Als jij het als commentaar wilt zien, prima, ook hier even goede vrienden. Ga vooral je gang en schreeuw een eind weg, ik pas er echter voor.
     
  8. ok

    verstandig
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina