1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo webspace..wie kan mij helpen ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door manika, 11 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. default.htm of default.html is ook toegestaan.
     
  2. Ok
    ben al een heel stuk verder:) bedankt daarvoor!
    Maar ik ben er nog niet helemaal blijkbaar...
    Krijg je hoe dan ook toch eerst een index waar je dan zelf moet kiezen als bezoeker? Of kan je ook meteen de website zien?
    O ja, en dan doen de afbeeldingen het ook niet...
    Ik heb gehoord dat je ze als een bepaald bestand moet opslaan, en ik had nu alles als .jpg opgeslagen, maar ik zie dus geen achtergrond en geen plaatjes:?
    Waarschijnlijk ben ik toch best wel blond:oops:
     
  3. ftp homedrive.ziggo.nl

    Sinds 17 febr. kan ik niet meer op de webspace inloggen.
    Per die datum is home.quicknet.nl veranderd in homedrive.ziggo.nl.
    Diverse malen met ZIGGO gebeld, maar iedere keer krijg je een ander antwoord of ze willen je helemaal NIET helpen.
    Ik zit buiten het gebied van Ziggo. Uploaden via Quicknet is nooit een probleem geweest. Maar nu met Ziggo wel.
    Kan iemand mij helpen??? En is het inderdaad waar dat als je buiten het gebied van Ziggo zit en een kennis wilt helpen met de webspace dat je nu niets meer kan doen?
     
  4. Kan wel hoor, alleen niet met FTP maar met webdav wel.
    zie: http://www.ziggo.nl/mijnziggo/webspace/faqs voor meer info.

    Je moet dan inloggen op:
    https://www.ziggo.nl/mijnziggo/webspace/homedrive
    daar wordt om je usernaam (hele emailadres) en password gevraagd.
    Dat moet je daarna op de volgende pagina nog een keer doen via een inlogvenster nadat je op 'website-publiek' geklikt hebt. 'website-prive' is een private storage.
     
  5. Hallo lotgenoten
    Ik heb precies hetzelfde probleem.
    Heb me overigens ook rotgezocht en aan de helpdesk werd ik van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige hint.
    Op de veluwe staat een weerstationnetje van mij.
    Elke 5 minuten gaat er een upload(je) van het weer naar mijn website.
    Helaas ondersteunt het programma alleen ftp.
    Is daar een alternatief?

    alvast bedankt voor het antwoord

    Theo
     
  6. Roberto,

    Ook ik heb een probleem met een domeinnaam die door Multikabel is geregeld en die ik nu op mijn eigen naam wil zetten. Sinds het op 17 febr. 2009 Ziggo is geworden kan ik niet meer via ftp inloggen. Ik wil nu zo snel mogelijk mij domein op mijn eigen naam hebben, dus niet via Multikabel/Ziggo. Zodat ik hem daarna snel kan verhuizen. Kun je mij a.u.b. helpen?
     

  7. Het is me gelukt. Dank je wel. Kun je mij soms ook vertellen hoe ik zo snel mogelijk mijn domein keeponrocking.nl op mijn eigen naam kan zetten. Ik heb dit domein ooit afgesloten bij Multikabel en betaal hier iedere maand 2,50 voor aan Ziggo. Ik heb een mailtje naar Ziggo gestuurd, het antwoord daarop is dat ik telefonisch contact met Ziggo moet opnemen. Maar die zeggen weer dat het alleen per email kan. Zo blijf ik van het kastje naar de muur lopen. Ziggo kan mij verder niet helen. Kun jij mij a.u.b. HELPEN???
     
  8. Misschien een mail sturen naar 1 van deze 2 adressen.
    (Info uit www.sidn.nl)
    Domeinnaam keeponrocking.nl Status actief Houder MUL005499-NVMUL
    Multikabel B.V.
    Helderseweg 28
    1817BA ALKMAAR
    Netherlands Administratieve contactpersoon NIJ003717-NVMUL
    Marcel Nijhoff
    +31 (0)725186900
    postmaster@multikabel.nl Deelnemer Ziggo B.V.
    Kobaltweg 11
    3542CE UTRECHT
    Netherlands Technische contactpersonen LEE030580-NVMUL
    A van Leeuwen
    +31 (0)8000620
    dnsadmin@corp.home.nl
     
  9. Je kunt denk ik in dat geval het beste een email sturen waarin je schrijft wat je wilt naar het dnsadmin email adres wat in het bericht hierboven wordt genoemd. Hopelijk pikken die het dan op en sturen het door naar de juiste personen die het op je naam kunnen zetten. Daarna kun je het domein pas verhuizen. Zet wel even uitgebreid in die mail dat je via de helpdesk niet geholpen werd anders krijg je misschien weer het antwoord dat je dit via de helpdesk moet doen (want dat zou inderdaad de juiste weg zijn, maar blijkbaar weet niet iedereen aan wie hij het door moet geven)

    Wat je ook nog eens kan doen is nogmaals de helpdesk bellen en hopen dat je dan wel iemand aan de lijn krijgt die weet naar wie hij dit verzoek moet doorsturen. Aangezien het een 'oude multikabel' dienst is, moet dat dus op het multikabel kantoor in Heerhugowaard gebeuren. Mocht je daar wel eens in de buurt komen zou je ook nog even bij de balie daar langs kunnen lopen en vragen of ze je daar kunnen helpen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina