1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo webspace..wie kan mij helpen ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door manika, 11 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi

    Ik heb problemen met Ziggo.Ik kom er niet meer uit.

    Het probleem is het volgende..mijn e-mail adres is : quicknet.nl waarom kan ik niet inloggen op webspace ? Want mijn gebruikersnaam daar zit quicknet dus in.Kan wel inloggen bij mijn gegevens.

    Ik heb al googled maar kan nergens antwoord vinden, wel dat er veel meer mensen zijn die dit probleem hebben.

    Wie weet hoe ik me kan registreren bij webspace ? Ik wel graag een site maken.

    Groetjes

    Manika
     
  2. Met je quicknet.nl adres moet je de webspace nog steeds aanmaken op de oude manier, dus met ftp uploaden naar home.quicknet.nl en inloggen met de gegevens van je quicknet.nl hoofd-email account.

    Je kunt echter ook gebruik maken van de ziggo-webspace, maar dan moet je eerst even een ziggo emailadres aanmaken. Dat kun je doen via mijn-ziggo.

    Ga daarvoor naar: https://www.ziggo.nl/mijnziggo/e-mail/
    Log daar in met je hoofd-email-adres van multiweb of quicknet met het bijbehorende wachtwoord. Daarna krijg je een menu waar je onder andere andere emailadressen kunt aanmaken. Maak daar een @ziggo.nl adres aan. Daarna kun je inloggen op die account en daar dan de webspace activeren. Daarna kun je hem benaderen zoals beschreven.
     
  3. Hoi

    Bedankt voor u reactie.Maar behoudt je dan ook nog wel je quicknet adres ?Ik ben blond hoor. hihihi.

    Snap gewoon niet waarom ze zoveel hebben lopen knoeien.Want kan nu na gisteren EINDELIJK op mijn quicknet mail.Sinds ze anders zijn geworden, is alels veel ingewikkelder geworden :evil:
     
  4. Hardstikke bedankt.Ik heb nu een Ziggo adres aangemaakt, en inderdaad nu kan ik me inloggen.

    Wat een goede site is dit :)
     
  5. Ja dat adres houd je ook, je kunt afhankelijk van je abonnement meerdere mail-adressen aanmaken.

    Mooi, Succes ermee verder :!:
     
  6. En inmiddels is duidelijk dat je vanaf eind deze week ook weer met je quicknet.nl adres kunt inloggen op de nieuwe server.
     
  7. wat raar

    ik heb dit een hele tijd geprobeerd, en omdat het niet lukte had ik de helpdesk gebeld.
    Men vertelde mij dat je dit alleen kon gebruiken als je een ziggo klant was.
    Dus geen klant met een oud email adres erbij,anders dan @ziggo.nl

    ik heb er ook een @ziggo.nl email adres erbij.
    Mijn webspace staat geactiveerd, kan iemand mij uitleggen wat ik nog meer zou moeten doen om de webspace te bereiken?

    Alvast bedankt
     
  8. De oude systemen worden allemaal overgezet naar het nieuwe systeem. Voor @Home is dat begin december gebeurt, voor Multikabel gebeurt het vannacht (zie het mailtje dat Cees ergens geplaatst heeft). Wanneer het voor Casema gaat gebeuren weet ik niet, maar het zal niet lang meer duren. Als je nu al webspace hebt op je oude account, krijg je vanzelf een mailtje per wanneer het gaat veranderen.
     

  9. ik probeerde er weer een keer op te komen
    nu werkt het voor mij ook!
    Maar je moet wel een Ziggo email erbij aanmaken
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina