1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Weer geen telefonie, vrouw zwanger, geen bereik mobiel

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door MarkT1977, 11 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste allemaal,

    Inmiddels met mijn handen in het haar. Over enkele weken gaat mijn vrouw bevallen en heb nog steeds problemen met mijn bereikbaarheid.

    In september zijn wij verhuisd naar Lettele. We hebben toen veel problemen gehad met het verhuizen van ons alles in één pakket. Pas vanaf begin december hebben wij gebruik kunnen maken van de diensten van Ziggo. Na een klacht via Radar hebben wij enkele weken kunnen bellen.

    Helaas werkt telefonie nu niet meer. Via de helpdesk begrijp ik dat we in gesprek blijven staan (klopt, het lampje blijft knipperen). Wanneer je ons nummer belt krijg je zelf een melding dat ons nummer niet meer in gebruik is!

    Helaas hebben wij ook slecht ontvangst met ons mobiel. Maar dat is een KPN probleem.

    Ik heb nu een groot dilemma met de komende bevalling. Deze week een telefoonabonnement aanschaffen bij KPN of toch wachten op Ziggo? Wie heeft een tip.

    Groeten,
    Mark
     
  2. Wat dacht je van een prepaid sim van een andere telecom aanbieder die wel een goed bereik heeft in jou omgeving. Kun je in ieder geval bellen en gebeld worden.
    Indien je mobiel simlock vrij is kun je die zo gebruiken.
     
    • Blijft het knipperen ook als je de telefoon stekker achter uit het modem haalt?? Als het dan stopt met knipperen, dan is het probleem in je telefoontoestel of in de bekabeling. Probeer in dat geval eens een ander telefoontoestel rechtstreeks achter in het modem aan te sluiten.
    • Heb je het modem al eens gereset (uit/aan gezet) en heb je dan direct hetzelfde knipperende effect ?
     
  3. Alles geprobeerd

    Aantal verschillende type telefoons aangesloten, modem aantal keren gereset, ook zonder telefoon. Blijft knipperen. Al contact gehad met Ziggo. Is naar de technische dienst gestuurd. Maar al weken geen antwoord gehad. Wanneer ik bel naar de helpdesk zeggen ze dat het bij de TD ligt en dat ik even moet wachten..

    Maar hoelang nog?? Deze dagen ga ik beslissen wat ik ga doen...
     
  4. Lijkt op een defect modem. Ik denk dat je het beste je probleem en omstandigheden nogmaals bij de helpdesk kunt uitleggen en vragen om een oplossing. Als je blijft afwachten tot men jou belt zal het nog wel even duren vrees ik. Ik denk dat een monteur sturen met een ander modem (als het defect is) sneller is dan een nieuwe telefoonlijn aanvragen bij KPN.
     
  5. Inderdaad.

    In dit geval zou ik je ook willen adviseren om toch nogmaals contact op te nemen met de helpdesk. Leg uit dat lijn 1 blijft knipperen, op het moment dat je het telefoontoestel los koppelt. Vraag vervolgens om een monteur.

    De kans is namelijk aanwezig dat de MTA poort op je modem defect is en een storingsmonteur dit probleem dus voor je kan oplossen.

    Good luck.
     
  6. heb je het formulier al gebruikt van het forum, zoniet wil je het dan invullen. De klacht ligt in dat geval morgenvroeg bij de helpdesk. Met de juiste gegevens in gevuld zal ik zelf ook kijken of ik kan zien waar het fout gaat er wellicht de oplosgroep aansturen. Maar vul daarvoor eerst het formulier in, anders hebben we geen gegevens van je
     
  7. Hallo, ik ben benieuwd. Ik heb het formulier ingevuld!
     
  8. Nog geen reactie

    Vanuit Ziggo nog steeds niets gehoord...

    Ik denk erover om dit weekend een compleet nieuw pakket aan te vragen (ADSL en Telefonie) bij KPN
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina