1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanhoudend problemen internet.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door arne1612, 11 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo allemaal,

    Ik heb sinds kort zelfde probleem als de TS, om de 20-30 minuten valt de internet uit, en het enige oplossing is om de stekker van de modem eruit te trekken en er weer erin te duwen.

    Dit is zeer irriterend als ik net bezig ben om mijn ps3 te updaten, 80% , valt uit en begin maar lekker opnieuw.

    Ik heb zelf een Sweex LC000070 router en een motrola modem uit 2000. Ik heb echt geen idee waar het aan zou kunnen liggen :S
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2009
  2. Ik heb ook eens last gehad van een wegvallende verbinding. Dit had bij mij te maken met een aarde potentiaal verschil. Ik heb er een overspanningsbeveiliging tussen het aop en het modem zitten, en mijn verbinding is sindsdien stabiel.

    Wellicht iets om te proberen.

    Wat wel goed om te weten is, valt je internet weg, dus kun je niet internetten, mailen ed. Of valt de hele verbinding weg en gaat het modem opnieuw verbinding maken?
     
  3. De internet valt uit en het komt dan op een onbekend tijdstip terug ( 5min- 12 uur - 2 jaar.. ), maar als ik de stekker dus eruit trek en weer in doe komt het direct weer terug.

    Heb al 2x de helpdesk gebelt, zij zien echter ook geen problemen en "Diagnose en Herstel" van windows vista geeft aan dat het een DNS fout is. Ik zou niet weten wat het is of waar het aan te maken heeft.

    Ik denk niet dat uw oplossing een effect zou hebben in mijn geval, tenzij er elektriciteit-verschil optreed na 7-8 jaar gebruiken van deze modem :o of zeg ik nu iets doms? aangezien ik geen verstand heb van natuurkunde :p Maar toch bedankt !

    Misschien wordt het wel eens tijd om van provider te veranderen, aangezien telfort 4Mb geeft en ziggo nu 2Mb heeft. Waarvan de eerste 6 maanden nog 5 euro goedkoper is... Als ik dalijk weer de helpdesk bel zit ik weer 1 uur aan de telefoon, dat geeft mij meer kosten dan een maandelijkse abonnement interneten :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina