1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Aanhoudend problemen internet.

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door arne1612, 11 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Misschien zit de ip-reeks die je router uitgeeft, in dezelfde reeks als van je modem.
    Soms geeft dat conflicten las ik ooit.
     
  2. Dit lijkt mij niet een logische aansluiting? Waarom heb je het modem boven staan terwijl de router beneden staat?

    Het lijkt mij dat het AOP zich zeker niet boven bevind, hoe lang is de coaxkabel die vanaf beneden (van het AOP) naar het modem toe loopt? En zitten daar ook nog eventuele andere (extra)splitters tussen?
     
  3. Snelheid probleem

    Frequency322000000 Hz Signal to Noise Ratio36 dB Downstream ModulationQAM256Network Access Control ObjectONPower Level2 dBmV The Downstream Power Level reading is a snapshot taken at the time this page was requested. Please Reload/Refresh this Page for a new reading

    Upstream ValueChannel ID51Frequency37400000 Hz Ranging Service ID130Symbol Rate5.120 Msym/sPower Level48 dBmV Upstream Modulation[3] QPSK
    [3] 64QAM

    Signal Stats ValueTotal Unerrored Codewords-1777089262Total Correctable Codewords35851Total Uncorrectable Codewords0Ik haal met mijn power ook maar 8 a900kb/s en dat al vanaf september 2008 zie jij iets raar hieraan?
     
  4. Nee, modem ziet er goed uit. 900KB/sec of 900Kbit/sec ??
    Oorzaken kunnen legio zijn, van capaciteit op het netwerk tot je eigen router of computer of de server waar je op test.

    Maar topic was eigenlijk van arne1612, die heeft misschien een ander probleem ;)
     
  5. De router staat IN de kast en de modem staat BOVENOP de kast. Er staat nergens dat dit op de 1e etage is.
     
  6. Zijn alle computers aangesloten via static ip's òf dynamische ip's? Gebruiken ze allemaal de DHCP server van de router? Deze zijn in elke PC in te voeren via 'eigenschappen van de lan verbinding'. Staat de DHCP server aan van de router? Dit klinkt namelijk echt alsof de pc's/laptops's elkaar 'wegdrukken' om verbinding te krijgen. Probeer eens overal static ip's in te voeren, zoals al eerder vermeld, dan ben je al een stuk verder.
     
  7. Toch frapant, aangezien de coax van aop naar modem maar 50cm mag zijn...
     
  8. Tenzij het AOP ook boven de kast hangt :wink:
     
  9. Mijne staat op de bank, kan je goed de lichtjes zien als je weer eens met helpdesk aan de telefoon zit :wink:

    Mijn Belkin doet het volgens mij wel goed.Probeer eens of je dezelfde problemen hebt zonder router ?
     
  10. Daar heb je een punt! ik zelf heb het nog nooit gezien, maarja ik heb wel meer nog nooit gezien :giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina