1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Er is een probleem met uw harddisk. Zet uw ontvanger uit en opnieuw aan.

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door Elvis1964, 10 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteren dan eindelijk ontvangen... tot 02.00 uur bezig geweest.
    Dacht dat ie niet opstarte, bleek dat ie aan het updaten was...
    Nadat alles verder in orde was krijg in continu de volgende melding in beeld:
    Er is een probleem met uw harddisk. Zet uw ontvanger uit en opnieuw aan.

    Dit werk niet......
    Fabrieks instellingen terug gezet, opnieuw geinstalleerd.... zelfde melding....
    Schijf formateren.... melding schijf is al geformateerd....
    Wat kan ik nog doen om de melding weg te krijgen en om programma's op te nemen... ????? :roll:
     
  2. Heb je de ontvanger op standby gezet en daarna weer aan of heb je de stroom erafgehaald?
     

  3. Ik heb beide opties geprobeerd maar niets helpt.. :sad:
     
  4. Ik heb je probleem gemaild aan de medewerkers van Cisco. Zodra ik antwoord heb, dan zal ik het posten.
     
  5. De mensen van Cisco hebben meer informatie nodig. Kun je het volgende doorgeven:
    Firmware versie en iGuide versie (beiden terug te vinden in het menu bij Instellingen/Info).
    Na welke actie kreeg je deze melding?
     

  6. Firmware versie 1.0.4.1
    iGuide versie 1.12.0.138

    Melding kwam direkt na installatie en blijft nu constant in beeld staan...
    Digitaal kijken is er dus nog steeds niet bij... en opnemen al helemaal niet...:confused:
     
  7. Ik heb de informatie doorgestuurd.
     
  8. Als je de harde schijf opnieuw wilt formatteren, krijg je dan de keuze tussen ja of nee?
     
  9. Op dit moment is er iemand van Cisco in de buurt van Amersfoort en bereid om bij je langs te komen. Indien je dit wenst, stuur dan een pb met je naw gegevens naar mij toe.
     

  10. Vreemd dat ik deze melding dan alleen weer heb....
    en dat niemand weet wat er aan te doen...

    Heb e.e.a. ook gemeld aan ruigrok en die heeft het weer doorgegeven aan een technisch iemand van Ziggo. Echter ook nog steeds niets van gehoord. Mijn testperiode gaat zo wel erg snel voorbij....
    Zonde..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina