1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

positief over Klantenservice

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door spiffi, 10 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij Z3 is telefonie gratis, bij Z2 kost telefonie 4,95. Kijk je factuur maar eens na.
     


  2. ik had toen een aanbieding en die staat nog steeds dus ik betaal die niet
     
  3. Heb je dat zwart op wit staan? Ofwel aantoonbaar/bewijsbaar?

    Zo ja, dan kan je hiermee dit punt aanvechten en zul je daarmee in gelijk gesteld worden.

    Heb je deze aanbieden niet zwart op wit, en is dit een mondelinge afspraak, dan kon dit nog weleens vervelend voor je uitpakken.
     
  4. Gezien omstandigheden bij hem vind ik het juist van zijn kant een uitermate positief bericht! (Mag ook best gezegd worden mi)
     
  5. Back to the subject

    Zo, even terug naar het onderwerp: Positieve ervaringen.

    Na veel wikken en wegen (vooral door alle slechte verhalen), toch besloten om Ziggo te nemen aangezien ik gek werd van de kwaliteit van Digitenne.
    Vorige week maandag alles telefonisch besteld. Netjes en duidelijk geholpen.
    Ik werd zelfs nog een keer gebeld om de afspraak te bevestigen, de standaard welkomst brief had de juiste datum/tijd _en_ er lag nog een kaartje in de bus met de bevestiging van datum/tijd. Is wel erg veel, maar ik heb liever te veel en dat het goed gaat dan te weinig communicatie.

    Afspraak voor de monteur was gisteren tussen 12:00 en 18:00. Om 17:45 kwam de monteur (ik werd al bang :wink:) om telefonie en internet aan te leggen. Ook uiterst vriendelijk en correct geholpen. Hij heeft uiteraard alles werkend achter gelaten.

    Enige kleine minpuntje is dat ik in de veronderstelling was dat hij wel een smartcard zou meenemen. Ik heb de standaard decoder besteld die niet op voorraad is aangezien ik zelf een Humax-5050c HD PVR gekocht heb. Helaas wordt de smartcard tegelijk met de decoder geleverd dus moet ik vandaag even langs de winkel om er een te halen. Maar ach, als dat alles is :)

    Tot nu toe dus erg tevreden, en dat mag ook inderdaad eens vermeld worden.
     
  6. Bij mij is er meer goed dan slecht bij Ziggo

    Ik heb eigenlijk geen redenen tot klagen bij Ziggo.
    De internet verbinding werkt naar believen.
    De telefoon werkt ook naar believen.
    De kabel werkt ook naar believen.
    Het digitale bakje is een ramp,ik gebruik vaak de timer om dan via de harddisk recorder wat op te nemen.
    Meestal staat er een zwart beeld op want de Humax decodeer is weer eens niet aangegaan.
    Kortom alles wat ik ontvang van Ziggo is goed.
    De Humax komt bij een andere leverancier weg en die is uiteindelijk verantwoordelijk voor dit waardeloze apparaat.
     
  7. Donderdag middag een smartcard incl. decoder overgenomen van een goede kennis.
    'S middags om 16:00 gebeld voor op naam zetten van de smartcard, de helpdesk zei " ik stuur de order naar de betreffende afdeling, en die kaart word dan met je andere kaarten meegenomen met de synchronisatie".

    Vrijdag om 13:00 op alle drie de kaarten het digitaal totaalpakket, kan niet beter toch?
    Voor de grappenmakers, 'geld toe zal je niet krijgen' :-P
    En nu te bed, ik blijf echt niet op, om om 2 uur de klok een uur vooruit te zetten, dat doe ik morgenvroeg wel:mrgreen:
     
  8. Dit gaat over de helpdesk en daar heb ik zegge en schrijven één keer een deskundig iemand aan de telefoon gehad en de andere tig keren de afgelopen 3 weken zeer ONdeskundig personeel aan de telefoon gehad.

    Maar die ene keer was dan ook een echt deskundig vrouwtje:pompom:
     
  9. Vandaag 2x geprobberd iemand aan de lijn te krijgen, helaas zonder resultaat. Per e-mail wel antwoord terug gekregen maar dat antwoord is onvoldoende.
     
  10. Waarom zet je dan dit bericht hier in deze discussie "positief over klantenservice" neer ? :rolleyes:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina