1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

positief over Klantenservice

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door spiffi, 10 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Beste mensen,

    Er zijn veel klachten over ziggo, er zijn ook gewoon simpelweg veel (leverings) problemen en een deel van de klantenservice weet niet wat ze doen....maar we mogen ook de positieve kanten belichten. DOE DAT OOK EENS!!! Hier weer s een startschot.......

    Bij deze, want vandaag ben ik GOED en SNEL geholpen en alles werkt! En ik wil daarbij (zonder zijn naam te noemen) een medewerker speciaal in het ZONNETJE zetten! Heel erg bedankt, top!

    Nadat ik was overgestapt van een paar lossen producten naar een Alles in 1 plus abbo, kreeg ik wel een bevestigingsbrief.....maar daarna niets meer.

    Uiteindelijk een klachtmail (zonder reactie) en 5(waarvan 4 wel vriendelijk, maar zonder resultaat) telefoontjes over moeten plegen. Uiteindelijk het laatste telefoontje kreeg ik een (vaste en duidelijke) medewerker van de klantenservice aan de lijn. En na wat uitzoekwerk heeft hij mij zelfs teruggebeld!!! Ik kon het haast niet geloven. Hij gaf duidelijk info en maakte met mij een afspraak.

    Al met al, een paar dagen verder....heeft hij zoals afgesproken/gevraagd weer naar mij gebeld om de status van mijn bestelling door te nemen. En met al het geluk kwam net ook de postbode aan de deur met mijn pakket. Even wat doornemen, aansluiten en alles werkt (incl telefoon en 5x sneller internet!).

    Doordat er veel fout is gegaan hebben we ale zaken administratief even doorgenomen. Alles is correct en duidelijk nu. EN als extraatje krijg ik ook nog een compensatie toegekend. Dit wordt direct officieel op papier en in de systemen van ziggo gezet. Echt top! En totdat dit allemaal is doorberekend en normaal werkt houden we contact!!!!

    Misschien hoort het allemaal wel zo...maar we kennen het niet van Ziggo.
    Gelukkig heb ik deze (vaste) medewerker gesproken......

    In ieder geval; kom ook eens met positieve berichten. En positieve tips.

    Groet,
    spiffi
     
  2. Zo is het, ik ben de afgelopen weken snel en vakkundig geholpen,ook het doorverbinden intern ging gladjes....zoals het hoort!
     
  3. Bij mij gaat het dramatisch.

    - Email gestuurd ongeveer binnen 3 werkdagen antwoord met een 'standaard' antwoord
    - Bellen moeten wij altijd wachten (heb ik begrepen van anderen)
    - Ik vraag me af of er een mensen die bij de klantenservice werken allemaal gevorderde computer hebben? Nee denk ik van niet, want wat ze adviseren weet ik het heus ook wel
    - Geen uitstraling dat ze de klanten koning vinden
    - Als ik email stuur, moet ik eerst mijn al gegevens invullen, zo irritant, verder als ik bericht van ziggo heb ontvangen, en dan kan ik niet retourenen. Weer moet ik opnieuw gegevens invullen, gaat lekker!
     
  4. Het is gelukkig niet altijd kommer en kwel bij Ziggo.
    Gelijk maar de aftrap maken voor een ieder om hier de POSITIEVE bevindingen over Ziggo klantenservice te gaan plaatsen.
     
  5. nou ik heb wel wat probleempjes gehad net als iedereen denk ik
    maar verders ben ik zeer tevreden over ziggo
    heb alles van hun wel los geen pakket ( omdat ik nu iets geodkoper ben 66euro ) ( 29.95 z2 + 9.95 digi + 10.00 volop + 16.25 tele z1 = 66.15 )
    alles in een ( 49.95 + 10 volop + digi 9.95 = 69.90 )


    groetjes hugo2
     
  6. Je vergeet de 4,95 voor telefonie... A-1-1 is dus wel goedkoper...
     

  7. iets positiefs...

    okay!
    ik heb vorige week gebeld met de vraag of men mijn extra pakketten [digi tv]
    ook op mijn 2e smartcard wilden activeren.[is nu immers gratis]
    en binnen een paar uur was dit geactiveerd ! :pompom:

    mijn digi tv doet het al een hele tijd erg goed. [was in het begin van de fusie alleen even niet helemaal in orde]

    de telefoon doet het ook prima ! [ook wel problemen in het begin gehad]

    mijn facturen kloppen al een hele tijd perfekt.

    de afgelopen dagen heb ik de helpdesk ongeveer 3 a 4 keer gebeld en was BINNEN 3 minuten aan de beurt!:shock:

    ik spring nog geen gat in de lucht,waarom niet?! dat ga ik hier niet vertellen omdat dit over positieve zaken gaat... [en inmiddels wel een bekend probleem is]:idea:
     
  8. Wordt jij niet eens een keer moe van je zelf Jam ? :rolleyes:
     

  9. ik word moe van figuren zoals jou die zelfs iets positiefs als negatief blijven wegzetten.
     

  10. nee hoor die krijg ikke kado omdat ik toen internet en telfonie tegelijk pakte
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina