1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pas op voor diefstal door Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door gerardpostma, 9 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wederom, als jij daaruit haalt dat ik Ziggo hoog in het vaandel heb staan, dan trek jij verkeerde conclusies, al zijn ze in jou ogen waarschijnlijk volledig waarheidsgetrouw.

    Voor de rest onthoud ik me maar even van commentaar. Immers, ook al gaat het om een persoonlijk beeld, jij weet beter hoe ik ergens tegen aankijk dan ik zelf nietwaar, dat zeg je in bovenstaande. En jij bent god als het op de wet aankomt, ieder ander die er een andere mening op nahoud is of op hand van Ziggo, of heeft het bij het verkeerde eind. :roll:
     
  2. [FONT=&quot]Ik wil me er niet mee bemoeien maar over de gehele linie genomen van dit forum zijn er toch meerdere leden die op of aanmerkingen hebben over jou bewoording.

    Zoals jij reageert en afgeeft op iemand, die ook maar iets laten blijken van negativiteit richting Ziggo wordt door jou respectloos keihard onderuit gehaald.

    Misschien begeef ik me nu wel op glad ijs en zal je ook dit wel weer willen tegenspreken.

    [/FONT][FONT=&quot]
    Voorbeelden:[/FONT]
    [FONT=&quot]
    [/FONT]
    [FONT=&quot]Citaat:[/FONT]
    [FONT=&quot]Oorspronkelijk geplaatst door Jam [/FONT]
    [FONT=&quot]en dan zijn Excalibur en jij er natuurlijk weer als de kippen bij om mij hierover aan te vallen.

    ik heb het niet over een grote mond opzetten gehad,ik stelde dat er wel wat meer azijn bij de stroop mag.

    maar o wee als men wat zegt over de ZGV,wie de schoen past...?
    en voor jullie informatie,mijn problemen bestaan NOG steeds.[/FONT]

    [FONT=&quot]
    Antwoord Excalibur:
    Je weet het leuk te brengen, je verwijt anderen niet objectief te zijn, maar ben je zelf wel objectief? Als ik jou posts lees druipt de emotie ervan af en ben je verre van objectief. Meten met 2 maten? De pot verwijt de ketel...?

    Men noemt hetgeen jij nuanceren noemt ook wel relativeren. Met praten bereik je nog altijd meer als met schoppen. Zolang men in discussie blijft is er vooruitgang te boeken. Wanneer men gaat schoppen heb je een grote kans dat de andere partij in de defensieve houding springt. Roos van leary misschien iets voor jou om te bestuderen?

    Veel succes in elk geval met je kruistocht tegen ziggo.
    [/FONT]

    [FONT=&quot]Citaat:[/FONT]
    [FONT=&quot]Oorspronkelijk geplaatst door wimmie43 [/FONT]
    [FONT=&quot]Mag ik even een "teiltje" wat een walgelijke steek in de rug van de mensen die grote problemen met ZIGGO ervaren, en daar geen begrip voor ontvangen, echt heel LAAG. dat iemand geen problemen heeft is heel prettig voor die persoon, maar om dan anderen die WEL (grote) problemen ondervinden de grond in te trappen en af te doen ZEURDERS, natuurlijk ga je geen hoera roepen als het werkt naar behoren, daar betaal je ook voor toch, maar dat mensen die ook betalen en het NIET (goed) werkt zo te schofferen is echt erg heel LAAG ( weet ook nog andere woorden ).[/FONT]

    [FONT=&quot]
    Antwoord Excalibur:
    [/FONT][FONT=&quot]Dus als ik positief over ziggo schrijf dan trap ik daarmee automatisch de problemen die andere mensen mogelijk ervaren de grond in, geef ik ze een steek in hun rug, doe ze af als zeurders en schoffeer ze?

    Het is dat ik vrij goed kan relativeren, anders zou ik me nu toch wel zeer zwaar geschoffeerd en beledigd voelen door jou, je hebt dus geluk dat ik vrij goed kan relativeren. Wellicht is het wel een idee om eens over je woorden na te denken voordat je ze post en wat je daarmee eigenlijk zegt. Eigenlijk zeg je met jou post dat forumleden die positief en positieve ervaringen over Ziggo posten een stelletje kl**tz*kk*n zijn.

    Omdat er mensen zijn die problemen ervaren mag er niet meer positief over ziggo geschreven worden? Is dit forum er dan enkel voor bedoeld om negatieve berichten te plaatsen en te lezen? Het lijkt mij van niet, of ik heb het concept van een forum al jaren verkeerd begrepen. Volgens mij is een forum er voor bedoeld om zaken met elkaar te delen en te discuseren. Hier vallen zowel negatieve als positieve posts onder. Als jij er anders over denkt wil ik daar best voor open staan, je zult alleen wel met zeer goede argumenten moeten komen wil je mij van het tegendeel overtuigen.

    [/FONT][FONT=&quot]PS: Je hebt niet alleen voldaan aan mijn verwachting, je overtreft mijn verwachting ruimschoots met je reactie.
    [/FONT]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2009
  3. [FONT=&quot]
    Lees je voorbeelden eens goed door, en oordeel van opnieuw.

    Je haalt posts van Wimmie43 en Jam aan, lees hun posts ook eens goed door. En Jam, tja, kijk eens naar zijn mooie rode blokje, geeft toch een indicatie dat er meer mensen zijn die zich storen aan zijn posts.

    Maar goed, als jij mijn posts aanvallend en respectloos vind, zal ik daar op gaan letten. Al zal deze reactie ook wel aanvallend en respectloos zijn gok ik zo.

    Anyway, dit was mijn laatste post in elk geval dit topic.
    [/FONT]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2009
  4. Tja... uh wimmie43 en Jam... na verloop van tijd weet je wel iemand op de inhoud van zijn berichten te waarderen of niet. Maar uh, gaat dit topic verder nog over de onbewezen aantijgingen dat Ziggo steelt of gaat dit puur over het beoordelen van de reaguurders?

    In het eerste geval... dan blijf ik dit topic even volgen. Soms wel humor om te lezen.

    In het tweede geval... lekker belangrijk of iemand juist positief of negatief over Ziggo is. Ik lees al genoeg berichten van mensen die werkelijk bijna echt verdrinken uit verdriet. Maar uh, dat mag niet betekenen dat mensen hier beoordeeld gaan worden op het feit dat ze geen problemen hebben ;) Klagers willen toch ook niet als klagers bestempeld worden? Zo van, och heb je hem ook weer met z'n eeuwenlange gezever over een product dat niet werkt. Mocht men de positieve berichten niet willen lezen van de immer zo positieve gebruikers... gebruik dan de 'negeer' functie en de 'beoordeel deze reactie' functie en ga lekker in de dip zitten met de problemen die men ervaart. Men kan natuurlijk ook lering trekken uit het feit hoe het desbetreffende probleem opgelost is bij degene die geen klachten meer heeft.

    Maar goed, ik zal het wel nooit snappen... Excalibur is misschien dan soms ietwat erg positief, waarvan ik wel begrijp dat dit kan steken bij mensen die alleen maar klachten ervaren, maar uh, de klagers willen toch ook niet op de vingers getikt worden? Zo van, jouw geklaag ben ik zat? Respecteer elkander eens en ga anders lekker uithuilen op www.ziggo-gebruikers.eu maar accepteer ook eens tegenspraak!

    Zo, ik ga weer verder met DVD's branden, moet er nog 33 ;)
     
  5. Brammetje ik kan mij aansluiten met dit betoog.
     
  6. Waarom verliezen mensen zich in discussies veelvuldig in verwijten over en weer over al dan niet vermeende pro- of anti-ziggo houdingen?

    Iemand die boos is op Ziggo duldt vaak geen enkel signaal dat mogelijk gunstig klinkt in de richting van Ziggo. Het omgekeerde doet zich even zo goed voor. Dit aspect wordt in de daarop volgende posts dermate uitgelicht en versterkt, dat het discussies gaat overschaduwen, zelfs als daarin goede argumentaties worden opgebracht. De discussies spelen zich dan te zeer in de persoonlijke sfeer af.

    Enerzijds lijkt het dat men zich miskend voelt als er tegengestelde geluiden klinken, anderzijds denkt men wellicht zijn "case" meer kracht bij te zetten door de "opponent" en passant "aan te vallen". In deze discussie mengen zich vervolgens voor- en tegenstanders. Echter het onderliggende probleem sneeuwt onder. Voor de sfeer op het forum is dat sowieso een slechte zaak. Gelukkig proberen zowel MGV als de Ziggo-medewerkers hier door heen te prikken. Alhoewel dat niet altijd eenvoudig is.

    De irritatie die over en weer wordt opgebouwd neemt men mee naar nieuwe discussies. Wat dacht je dat het voor effect geeft als iemand die zich net heeft aangemeld en zijn probleem post en er zich vervolgens een strijd ontstaat die eigenlijk al heel snel niet meer over zijn probleem gaat?

    Als mensen elkaar de weg wijzen dan zien we dat als onderlinge hulpverlening en juichen we dit alleen maar toe. Voor ons telt dat problemen worden opgelost, en dat Ziggo hier van leert. Onderschat daarbij overigens niet de publicitaire waarde van het forum wanneer mensen hier hun problemen met Ziggo etaleren. Op zich is dat voor Ziggo reden genoeg om zaken op te pakken. Deze waarde wordt ondergraven als topics "de mist in gaan".

    Helaas is het zo dat niet iedereen uitgebreid het forum afzoekt alvorens zijn probleem te posten. Dit leidt er toe dat wat meer regelmatige forumbezoekers veelvuldig worden geconfronteerd met hetzelfde soort antwoorden. Of het nu om een router-probleem gaat, een aansluitprobleem of een klacht over Ziggo over niet oppakken van problemen. Naar mijn mening ontstaat hierdoor "irritatie", zoals bv. "Daar heb je hem weer met zijn stokpaardje". Dit wordt nog eens versterkt als men voor het gevoel van anderen te pas en te onpas reageert.

    Ik neig persoonlijk meer er naar te streven om goed te lezen wat een poster in feite vraagt. Is dat onduidelijk, dan er naar vragen. Pas als dit duidelijk is, inhoudelijk reageren. Probeer dan ook niet wanneer er duidelijk een emotionele lading aanwezig is om gevoelens te versterken of dwars er tegen in te gaan. Ook het maken van "ludieke" opmerkingen werken soms averechts.
     
  7. Amen!
     
  8. Knip.rest van bericht.

    Hier ben ik 't helemaal mee eens BenJ!

    Zie wel vaker dat men een vraag stelt en een kribbig antwoord krijgt wat dan snel ervaren wordt als pro-ziggo.

    En niet iedereen heeft zoveel verstand van zaken en het mag best wel eens op een "normale manier" uitgelegd worden.

    Zie dit jammer genoeg wel vaker gebeuren en dat is heel jammer.
     
  9. Voor de volhouders onder ons; Al eens een politieke carriere overwogen?

    Vergeet niet, alles wat we weten is geschreven of gezegd. Het waarheidsgehalte is afhankelijk van de bron. Iedereen heeft gelijk, en de ander heeft het fout. De waarheid kan er niet tussenin zitten, want zwart-wit denken is simpeler. Persoonlijke aanvallen, het proberen van anderen te verbeteren, heeft hier geen nut. De benadeelde die zijn probleem in het forum gooit, is er niet mee geholpen.

    Door netjes te blijven en proberen je probleem duidelijk aan de juiste persoon voor te leggen heeft meer nut dan je denkt. Denk eens met z'n allen rustig na over hoe je dit probleem kunt oplossen, en we zijn weer een stapje verder.

    Wellicht is er toch iemand van Ziggo op dit forum aan het lezen, en wil het probleem voor de starter van dit topic oppakken. Als dit de juiste persoon blijkt, dan zal dit topic spoedig gesloten kunnen worden.

    In plaats van elkaar aan te vallen, en claimen dat je het beter weet, zou je je reactie ook kunnen gebruiken om Anoniem te vragen of hij hier naar wil kijken.

    Anoniem? Bij deze wil je vragen of je dit draadje wilt oppakken. Alvast bedankt.

    ps. Ik zelf heb bij een escallatieteam gewerkt, en ging uitzoeken waarom problemen ontstaan, die eigenlijk ondenkbaar zijn. Aan de manier waarop de klant mij al tegemoet kwam, merkte ik dat hij al heel vaak van het kastje naar de muur was gestuurd. Nu er een advocaat aan te pas kwam, kon het probleem door een escallatiemederwerker worden opgepakt.
    Geloof me, met software, vooral maatwerk zoals grote bedrijven ze gebruiken, kan er wel eens iets fout gaan. En je moet je echt verdiepen in het probleem om de oorzaak te vinden. En dan is het nog maar de vraag of je er iets aan kan doen. Meestal ben je dan weer afhankelijk van anderen om het plaatje compleet te krijgen, omdat dit nu eenmaal zo is bepaald door de structuurmakers van het bedrijf en de software. En als je op dat moment de juiste collega aan de lijn krijgt, ben je dichter bij de oplossing van het probleem. Anders moet je alles uit de kast halen om op een andere manier aan je gegevens te komen. En dan loop je tegen het probleem dat eigelijk niemand jou hoeft te helpen, en dat doen ze dan ook niet want ze hebben het zelf al zo druk. En ook dit is helaas correct. Want de organisatiestructuur voorziet niet in het feit dat elke medewerker een escalatieteam-medewerker volledige medewerking moet bieden. Wat echter wel zou moeten. Ieder probleem kan worden opgelost. En ik deed het met veel plezier. En zeker als je dan de klant kunt bellen, om ze te vertellen dat hun probleem tot het verleden behoord. Weer een blije klant er bij.
     
  10. nog een aanvulling:

    Ik ben er van overtuigd dat ook Ziggo zich inzet om alle problemen op te lossen. De problemen die ik in het verleden had, zijn altijd netjes opgelost. Soms kost het gewoon iets meer tijd en energie van beide kanten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina