1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Pas op voor diefstal door Ziggo

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door gerardpostma, 9 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het gaat hier om een automatisch aangemaakte bevestiging. Het verhaal van modem retourneren, etc. kan je dan ook negeren.
     
  2. PM is verstuurd inclusief een hopelijk begrijpbare uitleg over de verkeerde facturen.
    Het is vooral erg vervelend omdat ik er al ettelijke keren over heb gebeld èn twee keer bij het Ziggo kantoor in Groningen ben geweest.
    Ik zou het zeer op prijs stellen als het nu definitief wordt opgelost.
     

  3. Dit is echter niet per e-mail gestuurd, maar via TNT als brief afgeleverd.
     
  4. Dus een automatisch aangemaakte standaard bevestigingsbrief
     
  5. Ik had ook twijfels of de facturatie goed zou gaan.
    Heb in november een Digitale Ontvanger opgestuurd gekregen die ik zou krijgen (gratis dus) ivm overstap van @home naar Ziggo Alles-in-1 Plus.
    Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat de ontvanger doorberekend werd op de factuur voor december.
    Ik meteen bellen, vóór de vervaldatum, en mij werd verteld dat men daar toen niets meer aan kon veranderen. Het bedrag zou afgeschreven worden en de maand erop zou de verrekening plaatsvinden.
    Een week later zag ik bij mijn facturen een creditnota van € 66,39 (er was € 79,95 berekend).
    Sinds eind november zijn er geen facturen meer gekomen en/of afgeschreven (waarschijnlijk om dat de creditnota hoger was als het bedrag van de nieuwe factuur).
    Gisteren was er een nieuwe factuur beschikbaar, over december en januari.
    Een hele waslijst aan posten - bedragen, + bedragen, posten van 0,00 noem maar op. Ik denk nog daar kom ik nooit uit om alles terug te rekenen.
    Ik heb een poging gewaagd en warempel tot op ongeveer 1 euro zou hij moeten kloppen, inclusief verrekening van het (te lage) retourbedrag van het modem :!:
    Dit had ik echt niet verwacht :thankyou:.
    Ik heb wel bijna 2 maanden moeten wachten tot het onterecht geïnde bedrag retour kwam :?.
     
  6. De BTW gaat er pas op het einde van de factuur overheen. 66,39 excl BTW is 79,= incl BTW. De laatste 95 cent zijn denk ik een foutje van jezelf...
     
  7. ik heb een alles in 1 extra pakket besteld en heb tevens digitale tv totaal pakket ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen kwa facturering ;)

    ben geen echte ziggo fan maar die aankomende snelheden zijn toch wel intressant aangezien adsl daar nog lang niet aan kan tippen ook vdsl niet

    En glas is nog niet leverbaar hier ;(
     
  8. @Gerard Postma.

    Had/heb je een modem/splitter pakket ontvangen ? wat instaat is in deze services te bieden ? zo nee geef dat dan ook aan, dat je niet instaat was(ontbreken modem/splitter) om dit uberhaupt te KUNNEN afnemen(hier moet je voor tekenen).
     
  9. Nee, geen splitter/modem. Wij hebben nl. ook geen internet van Ziggo aangevraagd, ondanks dat Ziggo denkt/vind van wel.

    Vandaag nog maar weer een keer telefonisch contact met Ziggo gezocht, dit op aanraden van de antwoorden die we via de mail krijgen (waarin men blijft volharden dat wij internet hebben en er dus ook maar voor moeten betalen).
    Nu wordt ons telefonisch weer aangeraden om maar een e-mail te sturen, als of dat tot nog toe enig nut heeft gehad. De mensen aan de telefoon kunnen (willen?) er kennelijk niets aan doen. Het bekende verhaal van het kastje en de muur, en ondertussen gebeurd er nog steeds niets.
    Ik krijg sterk het vermoeden dat Ziggo een intern beleid heeft van geen problemen van klanten oplossen. Het zal wel te duur voor ze zijn om iets voor een klant te doen. Mijn zoon heeft daar 2 jaar geleden ook al mee te maken gehad (toen was het nog @home). Na ruim 5 jaar lid geweest te zijn van @home breedband was er een probleem dat de verbinding erg traag was. Ook toen was er met geen mogelijkheid beweging in de support van @home/Ziggo te krijgen. Uiteindelijk heeft hij z'n abonnement toen maar opgezegd en ADSL genomen.
    Ik ben er bang voor dat wij ook maar op zoek moeten naar een andere aanbieder voor TV. Tja.... "Ziggo luistert naar haar klanten.....en laat je daarna verrekken". En dat is dan ook precies de reden dat we afmoeten van de de-facto monopolie positie van dergelijke bedrijven op de kabel. Je ziet wat zo'n monopolie met de klant vriendelijkheid doet.
     
  10. Als ij nooit internet hebt besteld heb je dus ook nooit een modem ontvangen.

    vraag om het verzendbewijs + handtekening ontvangst

    Vraag tevens om de correspondentie en of aanvraag gegevens (Kopie)



    Reageren ze nog niet ff je rechtsbijstand erop helpt ook goed bij bedrijven die niet willen luisteren
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina