1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Al twee maanden geen telefoon

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door PeterE, 8 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 12 november heb ik een Alles in één plus abonnement.
    Mijn telefoon werkt nog steeds niet. Ik heb al diverse malen gebeld en op Zaterdag 3 Januari 2008 een klachtenformulier ingevuld . De symptomen zijn dat ik geen beltoon krijg, het lampje van 'TEL 1' blijft knipperen, ook als de haak erop ligt. Ik kan zo nu en dan helemaal niet gebeld worden. De beller krijgt dan een in-gesprek toon. Andere keren gaat de telefoon wel over maar bij het opnemen hoor je dan niets. De andere kant hoort de telefoon dan nog gewoon overgaan. Bij ophangen gaat na enkele seconden dan de telefoon weer rinkelen. Ik heb het modem diverse keren ge-reset met bij het opstarten de telefoon eruit (op aanraden van een helpdeskmedewerker) en ook er in. Ik heb een andere telefoon die via KPN goed werkt geprobeerd met hetzelfde resultaat. Een ander kabeltje tussen de telefoon en het modem geprobeerd. Ik heb al eens gehoord dat het ERROR team eraan heeft gewerkt. Maar geen terugkoppeling en ook geen resultaat. Ik heb gehoord van de helpdeskmedewerkers dat er iets fout was met de boeking en dat ik maar tot na Kerstmis moest wachten. Na 3 Januari, heb ik verder niets meer gehoord, hoe is nu de stand? Ik hoor helemaal niets meer van Ziggo na het berichtje dat er "Zo snel mogelijk contact wordt opgenomen"...... Is er misschien iemand in dit forum met een antwoord?
     
  2. Zo begon mijn storing ook - inmiddels ben ik 4 weken verder en heeft Sicko het probleem nog niet opgelost.

    Zie de thread bij 'telefoonstoringen in voormalig @Home gebied' voor meer details.

    Welkom bij de 'tevreden' klanten van de Sicko klanten'service'!
     
  3. Hiezo ditto. Ziggo zwijgt in alle talen of reageert met onzinnige niet behulpzame "standaard" antwoorden terwijl het tel1 lampje vrolijk verder knippert. :censored::censored: :evil: :evil: :evil:

    Wat ik zoek is een stevige stok om eens lekker mee te gaan meppen. Iemand nog tips?
     
  4. Hoop dat we straks (op het moment dat doornroosje wakker gekust wordt door de prins) Sicko mogen opzeggen zonder dat ze ons aan het (eerste) jaarcontract houden. Samen met een 'gouden' handdruk om ons geklaag af te kopen.

    De stok waarmee je Sicko kan slaan is potentiële klanten in je vriendenkring je eigen ervaringen te vertellen en zelf het zinkende schip te verlaten.

    Geen klanten = geen Sicko. Opgeruimd staat netjes!
     
  5. Volgens mij mis ik iets, maar welk jaarcontract? Ziggo heeft geen jaarcontracten (meer), deze waren er alleen nog in het Pre-Ziggo tijdperk voor zover ik weet, dus ik vraag me af hoe ze jou hieraan zouden kunnen houden.

    Voor zover mijn informatie strekt kan je per (kalender?)maand opzeggen, dus wat is het probleem?

    Je kan trouwens ook overdrijven met je sicko, dat je boos bent is begrijpelijk, maar je hebt het forum er al aardig onder gespamt, het aantal keren dat jij vandaag sicko hebt gepost, dat je wilt gaan opzeggen, en elk topic hebt aangegrepen om je klaagzang met ons te delen kan je al niet meer op 1 hand tellen. We weten het nu wel dat je zwaar ontevreden bent en wilt opzeggen.
     
  6. geen telefoon

    Beste Peter,

    wij zijn in december verhuisd - hemelsbreed maar liefst 2 kilometer! - en kunnen sindsdien niet meer bellen of gebeld worden. All -in - one???
    internet en tv werken, telefoon.... helaas. Denk dat we intussen al uren hebben geprobeerd om een antwoord te krijgen waarom het zo moeilijk is de verhuizing volledig te verwerken. Schijnt erg lastig te zijn. Zijn ook al toevertrouwd aan het ERROR-team, zijn helaas nog nooit teruggebeld ondanks alle beloften. Namen die we doorkrijgen zijn bij andere medewerkers dan weer niet bekend en tot overmaat van ramp kregen we gisteren een medewerker aan de lijn die vond dat ons gesprek nergen toe leidde en die het daarom nodig vond om de verbinding maar te verbreken. Wij hebben een ander beeld bij klantvriendelijkheid...
    Gaan nu een brief sturen in de hoop dat dit ergens toe leidt, maar het vertrouwen in firma Ziggo is tot een ongelooflijk dieptepunt gedaald.
    We wensen jullie veel succes!
     
  7. ik kan je alleen maar adviseren het formulier in te vullen dat je op het formulier kunt vinden voor specifieke problemen met telefonie. Hoewel het dan wellicht nog even kan duren, mag je er op vertrouwen dat het opgelost wordt.

     
  8. Inmiddels werkt de telefoon.

    Ik weet niet of het te maken heeft met de melding van mijn probleem op dit forum, maar na het nogmaals melden van mijn probleem via een klachtenformulier op de website kreeg ik op 10 januari eindelijk reactie:

    "Via de website heeft u een vraag gesteld over "PCxxxx - Vraag - Telefonie - Storing: Verbinding en ontvangst".

    Dit kan te maken hebben met een te zwak signaal of een probleem aan het modem. Om een afspraak te maken met een monteur of het vervangen van het modem, dient u contact op te nemen met de klantenservice. Het telefoonnummer is 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur."

    Dinsdag volgend op de reactie van Ziggo begon ineens het lampje voor de telefoon op het modem continu te branden. De telefoon werkt eindelijk...
    Bij ons thuis was er niets aan de configuratie veranderd, dus mijn conclusie is toch dat Ziggo iets aan de instellingen heeft veranderd.
    Toch vreemd dat men er pas na ruim twee maanden achterkwam....:?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina