1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wat kan ik nu nog doen? (geen telefoon vanaf okt)

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door sazzie, 8 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Echt raar, had van de week een topic geplaatst over mijn probleem, maar die is nu gewoon weg??? :?:

    Maar goed...wij zijn in oktober verhuisd en vanaf die datum geen telefonie meer. Aan het begin konden we nog wel twee weken bellen (maar niet gebeld worden) - na die twee weken hadden we ook geen kiestoon meer.
    Ondertussen (door het vele resetten?) is de modem kapot gegaan - monteur langs geweest en die zou weer ons telefoonprobleem tot een spoedje maken... Maar ja, feit is: vanaf 1 oktober belden we om de 3 dagen, twee weken later zijn we om de week gaan bellen en dat doen we nu nog... Hopeloos veel geld kwijt aan mobiel bellen naar Ziggo en naar bijv de "shit-ik-moet-wel-bellen" foontjes naar oppas, school, werk etc. (wie weet waar en of ik deze kosten vergoed kan krijgen?).
    De helpdesk hélpt ons niet, soms lijkt t alsof we iemand aan de telefoon krijgen die echt wat gaat doen, ons mobiele nr opschrijven, beloven het proces in de gaten te houden, terug te bellen, maar niets van dit alles. Iedere keer is het ó dezelfde dag geregeld (not!), of binnen twee weken (weer niet....) of "u zit in stap 3 van 4, u kan ieder moment telefoon hebben (helaas....) ....We zijn geduldig geweest, begripvol, treurig, teleurgesteld en boos, maar niets helpt. Als je zegt "anders zeg ik de boel op"kregen we te horen "u moet doen wat u niet laten kan" :x en zo langzaam aan is ons geduld meer dan op!!! We hebben de rechtsbijstand nu gebeld om te vragen wat te doen en dit is eigenlijk mijn laatste poging om hulp, want ik weet het echt niet meer!!!!:giveup:
     
  2. Helaas ken ik het gevoel.

    Ik ben in hetzelfde stadium als jij. Voordat je rechtsbijstand inschakeld is waarschijnlijk het beste dat je eerst een aangetekende brief stuurt waarin je een redelijke termijn stelt waarbinnen ze het probleem oplossen. Mij lijkt twee weken redelijk.
    Deze ga ik vandaag versturen. Als ze dan nog niets gedaan hebben dan schakel ik ook rechtsbijstand in. Mag aannemen dat er dan wel actie ondernomen wordt.

    Om even verder te gaan met hoe Ziggo met problemen omgaat heb ik ook nog een leuke.

    Ik heb behalve diverse keren gebeld als ook het contactformulier ingevuld en kreeg dit antwoord:

    Geachte heer R....,
    Uit onze administratie is gebleken dat u al telefonisch contact heeft gehad met de Klantenservice betreffende uw vraag of storing. Deze kwestie is toen behandeld door een van onze medewerkers en ik ga er zodoende vanuit dat uw probleem is verholpen.


    Met vriendelijke groet,

    M. A.
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo

    Toch onvoorstelbaar hoe ze iets proberen af te schuiven? Hadden ze niet even kunnen controleren of mijn probleem daadwerkelijk was verholpen (NOT) voordat ze mij een antwoord gaf?
    Dit formulier insturen heeft dus geen enkel nut. Moedeloos wordt je er van.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina