1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Een positief geluid!

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door TMPJ, 6 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij deze wil ik in Ziggo Algemeen, Ziggo in het Algemeen een grote pluim geven!
    Even de negatieve tendens doorbreken. Daar ik hier vaak klachten ed. lees, alleen erg weinig positieve reacties!

    Ziggo heeft hier net als elke provider wel eens een hikje, alleen voor 99.9 procent van de tijd ben ik gewoon up en running. Geen gedoe met rare facturen, wisselende snelheden, nieuwsservers die niet willen ed.

    Petje af voor de goede dienstverlening! :applause:
     
  2. Het probleem is alleen, men weet het forum alleen maar te vinden als er iets aan de hand is. Daarom lees je nooit de goede dingen en als je het dan voor de goede dingen opneemt of grotendeels alleen maar goede ervaringen hebt, ben je gelijk ziggo-fanboy of wat voor draak dan ook in de ogen van de mensen bij wie het nooit goed zal komen, niet alleen op het vlak van verbindingen of andere dingen die ze van Ziggo afnemen ( <- maar dat is mijn mening en die mag geventileerd worden net als de uitspraken die mijn kant opgeslingerd worden). Als het bij mij maar goed werkt en dat steekt schijnbaar wel eens ;) Jaja, ik weet dat het bij anderen zeker niet altijd naar behoren werkt... die lees ik toch ook?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2009
  3. Ik ben ook best tevreden over ziggo. Heb eigenlijk nooit problemen gehad. Bij een deel van de storingen hoeft het niet aan ziggo te liggen, een aansluitprobleem kan ook de oorzaak zijn.
     
  4. Een klein haperingetje gehad bij de order van mijn Alles in Een, en dat had betrekking op de telefonie portering vanaf KPN IPB.

    Nu had ik daar zelf ook een hand in omdat ik zelf KPN opgezegd had, ik weet waartoe KPN in staat is, anyway, de order liep stuk op de portering. Na een telefoontje (waar ik overigens nog geen 2min voor in de wacht gestaan heb) werd het probleem binnen 4 dagen opgelost en was mijn pakket volledig werkend zowel technisch als administratief. Uiteindelijk heb ik hier nog een voordeel van omdat ik het eerste deel dat ik al wel internet gebruikte van ziggo dit niet hoef te betalen.

    Het enige is dat KPN om een of andere vreemde reden de lijn nog steeds niet gedeactiveerd heeft. 2 weken terug al contact gehad met KPN omdat ze ook nog geld afschrijven, maar tot zover geen aktie meer. Dus dat gaat vanaf de kant van KPN nog een leuk staartje krijgen vrees ik. Over ziggo verder niets dan tevredenheid en veel lof. Alles werkt zoals het moet werken, ik haal 24/7 mijn snelheid. Dikke prima voor ziggo :thankyou:


    Als de tegenstanders van dit standpunt aan mijn verwachtingen voldoen verwacht ik nog wel een reactie in dit topic dat wij wel ziggo medewerkers moeten zijn en/of aandelen hebben in ziggo.
     
  5. Mag ik even een "teiltje" wat een walgelijke steek in de rug van de mensen die grote problemen met ZIGGO ervaren, en daar geen begrip voor ontvangen, echt heel LAAG. dat iemand geen problemen heeft is heel prettig voor die persoon, maar om dan anderen die WEL (grote) problemen ondervinden de grond in te trappen en af te doen ZEURDERS, natuurlijk ga je geen hoera roepen als het werkt naar behoren, daar betaal je ook voor toch, maar dat mensen die ook betalen en het NIET (goed) werkt zo te schofferen is echt erg heel LAAG ( weet ook nog andere woorden ).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2009
  6. Dus als ik positief over ziggo schrijf dan trap ik daarmee automatisch de problemen die andere mensen mogelijk ervaren de grond in, geef ik ze een steek in hun rug, doe ze af als zeurders en schoffeer ze?

    Het is dat ik vrij goed kan relativeren, anders zou ik me nu toch wel zeer zwaar geschoffeerd en beledigd voelen door jou, je hebt dus geluk dat ik vrij goed kan relativeren. Wellicht is het wel een idee om eens over je woorden na te denken voordat je ze post en wat je daarmee eigenlijk zegt. Eigenlijk zeg je met jou post dat forumleden die positief en positieve ervaringen over Ziggo posten een stelletje kl**tz*kk*n zijn.

    Omdat er mensen zijn die problemen ervaren mag er niet meer positief over ziggo geschreven worden? Is dit forum er dan enkel voor bedoeld om negatieve berichten te plaatsen en te lezen? Het lijkt mij van niet, of ik heb het concept van een forum al jaren verkeerd begrepen. Volgens mij is een forum er voor bedoeld om zaken met elkaar te delen en te discuseren. Hier vallen zowel negatieve als positieve posts onder. Als jij er anders over denkt wil ik daar best voor open staan, je zult alleen wel met zeer goede argumenten moeten komen wil je mij van het tegendeel overtuigen.

    PS: Je hebt niet alleen voldaan aan mijn verwachting, je overtreft mijn verwachting ruimschoots met je reactie. :oyeah:
     
  7. Ik zie hier niemand een lange neus trekken naar de mensen die wel problemen hebben hoor...

    Gezien de berichten op fora en in de media, kan ik het me best voorstellen dat mensen opgelucht zijn wanneer het werkt, zelfs al zou dit altijd zo moeten gaan (en gaat het ook voor de meeste mensen zo). Aangezien dit een gebruikersforum is, en geen klachtenforum, is er naar mijn mening net zoveel ruimte voor positieve als voor negatieve ervaringen.

    Nogmaals, ik zie hier niemand anderen schofferen...
     
  8. Mogen mensen die tevreden met Ziggo zijn niet voor hun mening uitkomen ?
    Het is hier altijd nog een democratisch forum
    Jouw uitspraak werkt mij dan ook behoorlijk op de lachspieren.
    Mijn teiltje reeds 2 keer geledigd.
     
  9. Ik heb ook de nodige problemen met Ziggo (administratief) maar ik lees
    ook heel graag van mensen die GEEN problemen hebben
    want dat geeft mij hoop dat het toch eens gaat goed komen..
     
  10. Wist je dat dan nog niet?

    Je moest eens weten wat 'bepaalde personen' niet allemaal denken (namen wel bekend dacht ik zo) als er eens iemand is die geen problemen heeft met Ziggo... ;) Dacht al dat het aan mij lag, maar bij deze zijn mijn vooroordelen dus definitef oordelen geworden...

    Rare wereld... en ik me maar inhouden over de complete tevredenheid die we hier ervaren. Ja, dat mag nu ook geschreven worden, mits een teiltje onder handbereikheid van 'bepaalde personen' (namen wel bekend) natuurlijk. Misschien iets van een voorbode of zo, een waarschuwing... 'Dit bericht bevat onogenschijnlijk positieve uitspraken, niet geschikt voor mensen die problemen ervaren met Ziggo'. Zo kan je niemand meer tegen het zere been schoppen... :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina