1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E102-29 -> i34-9

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door nickvanozzie, 6 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds gisteren krijgen wij de storing I34-9. Dit is tijdelijk oplosbaar door de Siemens opnieuw op te starten.
    Echter na 2 a 3 keer zappen krijgen wij de storing weer. Gisteravond gebeld met de klantenservice en de storing zou doorgezet worden naar de 2e lijn.

    Vanmiddag kom ik weer thuis en wil televisie gaan kijken. Zowaar deed deze het in 1 keer goed, totdat ik 3 keer gezapt had. Toen gaf de Siemens het volgende aan:

    Record (primary)
    E102-29 No subscription

    Die binnen enkele ogenblikken veranderde in:

    Descramble (1)
    I34-9 Undetermined scrambling status

    Wederom opnieuw opgestart, doet het weer, en na 2 keer zappen weer in storing.

    Iemand hier een oplossing voor?

    Mvg,
    Nick
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Hier heb ik momenteel precies hetzelfde probleem!
    Zodra ik naar een bepaalde zender (Veronica?) zap gaat de Siemens op zwart met deze foutmelding!
    De Siemens laat dan ook geen beeld meer zien zonder volledig te herstarten!?
    Blijkbaar is er weer met de codering gerommeld?

    Ziggo/Multikabel, Siemens PVR M750, 06-01-2009
    [​IMG]

    Ziggo/Multikabel, Siemens PVR M750, 06-01-2009
    [​IMG]
     
  3. Hier dezelfde problemen!

    Theo
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Het probleem treedt ook niet alleen op bij de zender Veronica merk ik nu.
    Ook bij het rondzappen langs diverse andere zenders loopt de Siemens PVR momenteel al snel totaal vast.
    Zappen kan dan nog wel en er is beeld bij het Ziggo overzichtskanaal (12) en regio22 (975) maar de softcam/decoder lijkt er dan mee op te zijn gehouden aangezien het ledje van de smartcardlezer dan ook geen activiteit meer vertoond.
    Volledig uitschakelen is dan nog de enige oplossing om de boel weer (even) aan de gang te krijgen.

    Afwachten dus maar weer of ze bij Ziggo kunnen achterhalen wat er nu weer is gewijzigd in het systeem? :shock:
     
  5. Na opnieuw opstarten kan je hem wel de rest van de dag op die zender laten staan zonder problemen. Heb net een record gehaald van 6 keer zappen!! Maar helaas net weer de I34-9 storing.

    Morgen maar weer verder bekijken...
     
  6. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Klopt inderdaad, maar tussen de zendernummers 1 (NL1) t/m 7 (RTL7) kan ik wel zonder crashen bijven zappen zo te zien.
    Zap ik verder langs andere zenders dan hangt de Siemens al snel.
    Ook merk ik dat de GUI van de Siemens momenteel enorm traag reageert, zal er ook wel mee te maken hebben...
     
  7. Conclusie: ze zijn weer aan het prutsen aan het signaal :wink: De kabelboer zal het zelf anders benoemen, maar prutsen is het wel...

    Gert.
     
  8. In hoofddorp Multikabel ook zelfde foutmelding

    Heee
    Heb het hier ook op alle 2 de m750 's

    I34 melding na een paar keer zappen

    Groet, uit hoofddorp
     
  9. i34-9

    Ook ik heb hetzelfde probleem sinds enkele dagen. Ik heb de Siemens Gigaset reeds 1,5 jaar (thanx Ziggo....) :censored::censored::censored::giveup::giveup:
     
  10.  
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina