1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Webmail: Quota Exceeded...NOT!

Discussie in 'Internet - Email' gestart door mlasschuyt, 5 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sinds 21 December is mijn mailbox volgelopen (ik was met vakantie). Na heel veel mailtjes te hebben gedelete/in outlook overgezet, kon ik nog steeds geen mailtjes ontvangen. Wanneer ik een email naar mezelf probeer te sturen krijg ik een bericht met de volgende tekst:

    Reason: Remote SMTP server has rejected address
    Diagnostic code: smtp;550 B001 Quota exceeded
    Remote system: dns;smtp.ziggo.nl (smtp2.gn.mail.iss.as9143.net ESMTP Mon, 05 Jan 2009 15:28:06 +0100)


    Mailbox vol...dit terwijl er maar 5.2 MB van de 100 in gebruik is...

    Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice (online formulier, thuishelpchat), maar helaas hebben ze het nog steeds niet kunnen oplossen. Is er misschien iemand die hiernaar zou kunnen kijken?

    Alvast dank!

    Gr,
    Marcel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2009
  2. Zou verholpen moeten zijn .... gaarne P.M. als er toch nog iets niet goed lijkt te gaan.

    bye,
    Chris
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2009
  3. Top, het doet het weer. Wat was nou het probleem?

    Superbedankt!
     
  4. Dat je over quota was .... en dat wordt even 'onthouden' :) ( in dit geval iets te lang ... )

    bye,
    Chris
     
  5. Ik ben blij dat het nu werkt, maar waarom moet het via de "officiele" wegen zo lang duren en kan het nu wel binnen 1 1/2 uur worden opgelost?

    Nogmaals bedankt!

    Gr,
    Marcel
     
  6. Ze waren er 'via de officieele wegen' al van op de hoogte en naar aan het kijken ... daarom kon het 'zo snel' worden opgelost ... men was er al mee bezig ..

    mvg,
    Chris
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina