1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet zeer traag

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door varel, 4 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Heb je niks anders te doen........:mrgreen:
     
  2. Zo te zien zou het probleem volgens de website opgelost moeten zijn.
    Onderstaande tekst is wel vreemd, toch ?

    Stap 1: Haal gedurende 30 seconde de stroom van uw Motorola kabelmodem en wacht vervolgens tot er 4 groene lampjes constant blijven branden.
    Stap 2: Indien u meerdere computers aangesloten heeft, adviseren wij u ook de stroom van uw router gedurende 30 seconden te halen.

    Volgens mij brand er geen enkel lampje meer zodra je de voeding uit het modem trekt, toch ? :schater::schater::schater:
     
  3. Dit is in ieder geval niet meer van toepassing voor pc gebied 2555 :wink:
     
  4. Beetje vreemd,krijg ik vandaag een mail op mijn storingsmelding van 7-1-2009:
    Geachte heer xxxxxxxxxxxx,
    Via de website heeft u een vraag gesteld over "PC4871 - Storing - Internet - Storing: Verbinding en ontvangst".
    Na het uitlezen en meten van uw modem is geconcludeerd dat er geen signaalproblemen op uw aansluiting zijn terug te vinden.
    Via de website
    http://www.coax.nl/ kunt u een betrouwbare snelheidstest uitvoeren, de uitkomst hiervan vergelijkt u met de snelheid van uw Internetabonnement. Om een realistisch beeld van de snelheidstest te krijgen, raad ik u aan uw computer, zonder tussenkomst van overige randapparatuur, zoals een router, aan te sluiten op de modem. Haalt u de stroomstekker van de modem altijd voor 10 seconden uit het stopcontact als u een ander apparaat aansluit.
    Onze technische dienst concludeert regelmatig dat een verouderde computer, virussen of spyware de oorzaken zijn van het niet behalen van de juiste snelheid.
    Om ervoor te zorgen dat uw computer goed beveiligd is, raden wij u aan erkende beveiligingssoftware op uw systeem te installeren. Verder moet er regelmatig worden gecontroleerd of de nodige updates van de desbetreffende software worden geïnstalleerd.
    Vrijwel alle virussen die uw bandbreedte misbruiken zijn helaas niet door de meeste beveiligingspakketten te detecteren. U kunt bijvoorbeeld denken aan virussen als een Sasser- of Blaster-virus of een variant hiervan. Om deze virussen te verwijderen heeft u speciale programma’s nodig. Deze programma’s kunt u veelal gratis downloaden op gespecialiseerde antivirus websites.
    Verder is het na het verwijderen van een dergelijk virus noodzakelijk om uw Windows installatie te updaten. Deze virussen komen namelijk uw systeem binnen door een zogeheten 'lek' in Windows. Om uw systeem optimaal te beveiligen kunt u gebruik maken van de website van Windows update:
    http://windowsupdate.microsoft.com
    Voor vragen over de Windows update website kunt u terecht bij de Microsoft Helpdesk (020-5001500).
    Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

    En dit terwijl half nederland er zowat uitlag:shock:
    Wat teletext betreft bij de ziggozender,de storings pagina wordt daarvoor ook helemaal niet gebruikt,er werd totaal niet vermeld dat er een storing in mijn postcode gebied was.
     
  5. Mooi antwoord van de helpdesk... "T'is altijd feest met copy en paste"

    Duidelijk wat standaard antwoorden hier en daar bij elkaar geharkt dus.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina