1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

digitale televisie

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door koekie52, 4 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij zijn vanaf het begin al klant van Ziggo,en hebben een alles in 1 pluspakket.Begin Juni jl hebben wij een digitaal kastje aangeschaft en de bijbehorende kaart ingevuld dat wij standaart digitaal wilden.Tot onze verbazing zagen wij dat we vanaf het begin al voor een Digitaal Totaal Pakket betaalden.Na een dag aan de telefoon gehangen te hebben(de desk was bijna niet bereikbaar)vertelde een medewerkster ons,dat ze de aanmelding niet meer kon vinden(invulkaart)Dat houd in dat we ons teveel betaalde geld niet meer terug kunnen ontvangen.De medewerkster vroeg wat ons telefoonnummer was,omdat we terug gebeld zouden worden(niet gebeurd)Ze had wel keurig alles gelijk in werking gesteld om het om te zetten in een standaard digitaal pakket,maar waar blijft ons teveel betaalde geld??( 6 maanden bijna €60)We mogen toch hopen dat wij het nog terug krijgen.
     
  2. Klacht indienen via het klachtenformulier.
     
  3. Als wij weten waar wij die kunnen krijgen,willen wij dat best doen.Toch hopelijk niet via de klantenservice?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina