1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Spam......waar melden?

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Mano, 3 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Er is software, zoals mailwasher, die je spam als optie kan bouncen, gewoon op de client zelf, waarmee je dus net zo hard een spammer bent als degene die het naar je verstuurd. Want meestal bestaat zoals Cees aangeeft het afzender adres niet en mail je dus een willekeurig iemand die van niks weet. Spam! DUS!

    :giveup:

    Bye,
    Raymond.
     
  2. Oké, maar als je er zelf alles aan doet om SPAM te voorkomen en men blijft je toch ongevraagd terroriseren met die crap... wat dan? Klachten indienen werkt dus niet, zelf bouncen wordt ook niet gewaardeerd, blijft er weinig over. Op dat ene adres na (nergens voor gebruikt en toch vol met spam binnen een uur na aanmaken (...@ziggo.nl notabene)) krijg ik verder bijna geen SPAM, aantal is echt te verwaarlozen, maar wat kan je er verder aan doen dan? Ben gewoon erg nieuwsgierig...
     
  3. Hi!

    Gewoon weg gooien? :-)

    Bye,
    Raymond.
     
  4. Nee, niet thuis, maar tegenwoordig netjes bij een hosting provider.
    Die postmaster stuurt het terug, als ik een mailtje naar een niet bestaand adres met mijn domein stuur.

    Zo kreeg ik laatst ook veel terug, iemand stuurde mail in mijn naam naar veel niet bestaande adressen. (maar dat is weer iets anders)
     
  5. Hi!

    Check eens SPF, daarmee kun je een groot deel van dat soort dingen voorkomen.

    Bye,
    Raymond.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina