1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijd Cisco

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door SayMr2Me, 2 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijkt dat bestellingen via de site niet altijd in het systeem terecht komen. Handig van een internet bedrijf.... :sleep:
     
  2. Meestal is dat omdat de gegevens niet goed zijn ingevuld, of omdat er nog een lopende order was.

    Ik neem aan dat dit betekent dat de bestelling opnieuw is ingevoerd? Zou je dan jouw levertijd ook willen vermelden? Levertijd zou ongeveer anderhalve week moeten zijn uiterlijk.
     
  3. Hier op 5 mei besteld... nu 23 juni zit ik nog steeds te wachten....:x

    En dat als zeker 12 telefoontjes verder..
     
  4. Een klant heeft toch helemaal geen boodschap aan of er al een lopende order is of dat er een veld niet goed is ingevuld. Geef dan geen melding dat alles goed is ontvangen! Of zorg dat je formulier de juiste velden afvangt of bel je klant op dat er informatie ontbreekt.

    Ik vind het echt niet kunnen dat er dan gewoon niets bekend is in "het systeem".
     
  5. Zoals al eerder gemeld heb ik de cisco 3 weken terug op maandagavond via internet besteld en donderdagmorgen de TNT aan de deur, savond mbv KITARO had ik al ITV. Het kan dus wel allemaal van een leien dakje...
     
  6. Natuurlijk, maar dan weet je dat in ieder geval.
    Je hebt ook helemaal geen schriftelijke bevestiging gehad als er niks is ingevoerd, alleen een automatisch mailtje dat je goed op de knop "Verzenden" hebt gedrukt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina