1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijd Cisco

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door SayMr2Me, 2 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bedankt voor het aanbod. Ik heb echter zojuist de bestelling geannuleerd (die overigens volgens de helpdesk medewerker gewoon in het systeem stond, hij kon me echter nog steeds geen leverdatum geven).

    Zojuist de Humax 5050C besteld. Moet ik ook nog wel op wachten, maar bij een winkel waar ik wel antwoord krijg op mijn vragen en waar ik de status van mijn bestelling online kan volgen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 mrt 2009
  2. Jammer dat het zo gelopen is. Veel plezier alvast met de 5050c! Ik hoor er veel positieve verhalen over en zit er eigenlijk aan te denken deze zelf ook aan te schaffen. Post je ervaringen op dit forum ;)
     
  3. Dit forum is oke, maar dan wel in de humax 5050c hoek :oyeah:
     
  4. Inmiddels zouden er geen vertragingen meer mogen zijn met het leveren van de Cisco decoders. (Dit is nog wel het geval bij "standaard" SD-Decoders).

    Mocht iemand binnen 2 weken geen Cisco hebben gekregen. Stuur mij dan een PB.
     
  5. HELP

    Mijn verhaal krijgt nog een staartje...

    Vandaag de eerste facturen ontvangen van Ziggo, en tot mijn verbazing staat daar de CISCO op en wordt binnenkort het bedrag hiervoor (438,95) van mijn rekening afgeschreven.

    Direct de helpdesk gebeld, in de veronderstelling dat deze fout snel opgelost kon worden, ik had immers de bestelling geannuleerd. Nu staat deze annulering wel in het systeem, maar met de opmerking eronder dat er niet geannuleerd kon worden omdat de zending al geleverd of onderweg was???

    Nadere check in het systeem geeft aan dat ik reeds op 16 januari het pakket (incl. CISCO?) in ontvangst genomen heb. Nu heb ik op die dag wel mijn internetpakket ontvangen en ook mijn smartcard maar toch zeker geen PVR. Sterker nog, bij al mijn telefoontjes en ook hier op het forum werd vermeld dat er nog niet geleverd wordt.

    Nu is het aan mij om te bewijzen dat ik de CISCO nooit ontvangen heb. Ik probeer uit te leggen dat zoiets niet te bewijzen valt, en volgens mij moet ziggo bewijzen dat ik 'm wel ontvangen heb. De helpdeskmedewerker begrijpt het wel, maar geeft aan niets voor mij te kunnen doen. :shock:

    Ze heeft het overgedragen aan collega's en die bellen mij terug...

    Infje, kun jij hier iets in betekenen? Als het een feit is dat in mijn regio (Zwaag, NH) geen CISCO's geleverd werden dan kan ik 'm toch nooit ontvangen hebben in januari? Wat kan ik het beste doen??

    Kennelijk denkt men dat ik de CISCO ontvangen heb, om vervolgens de helpdesk plat te bellen met vragen (en klachten) over de levertijd, hier op het forum mijn ervaringen te posten en dat allemaal ter voorbereiding om de boel op te lichten nu ik de rekening ontvangen heb :giveup:
     
  6. zow das ook niet zo leuk als je ineens 450 euro moet betalen voor iets dat je niet geleverd hebt gekregen.

    zou je mij of inf een priveberichtje kunnen sturen met daarin je gegevens dan ga ik wel even kijken of ik iemand kan strikken om het goed voor je uit te zoeken.

    ik durf niet te zeggen of inf morgen werkt (koninginnedag) , ik ben wel aanwezig.

    we horen het van je :)
     
  7. Aion, bedankt voor je snelle reaktie. :thumb up: Ik zit er inderdaad wel mee in mijn maag. Met name hoe mijn "onschuld" te bewijzen. PM met mijn gegevens onderweg.

    Ik kom er zojuist achter dat ik via de ING makkelijk het inmiddels betaalde bedrag terug kan vorderen, maar ik hoop dat dat niet noodzakelijk is. (wil het liever niet verder escaleren dan noodzakelijk) Zitten immers in de factuur ook terechte bedragen (aansluitkosten, abbo-kosten e.d.) en dan wordt het zo'n gedoe.
     
  8. Hoe zet het met de levertijd op dit moment?

    Mijn schoonouders hebben er 3 weken geleden een besteld maar nog steeds niets ontvangen.
     

  9. ik had hem binnen een week [werk dagen] na telefonische bestelling.
    ik zit in NH multikabel gebied.
     
  10. Vorige week besteld en ontvangen. Dus ff met Ziggo bellen zou ik zeggen.
    Ook vorige week 2x met de HD gebeld. Nooit langer als een paar minuten hoeven wachten. Dat was vroeger ook wel ander ...;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina