1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijd Cisco

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door SayMr2Me, 2 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ok, ik geloof dat de licht sarcastische ondertoon in de platte tekst niet helemaal overkwam :giveup:..

    Laten we maar weer on-topic gaan.
     
  2. Valt dat ding niet te upgraden met een USB stick ofzo ?
     
  3. Nee, de usb-poort is dood. En waar zou je de upgrade vandaan moeten halen om op de stick te plaatsen.
     
  4. Ja hoor :oyeah:
     
  5. Bestellen geen probleem, maar hoe zit het met leveren? Inmiddels alweer bijna een week verder en noch geen teken van leven van Ziggo over mijn bestelling. :sad:
     
  6. Wat vreemd! Ik heb de mijne vorige week besteld en had hem gisteren al in huis! Het is nu wel zo dat ik met het probleem zit dat ie niet werkt!
    Als ik nl. de netwerk-id en frequentie invoer dan krijg ik een foutmelding. Maar als ik een ander netwerk-id en frequentie invoer, dan krijg ik in ieder geval al een reactie. Beetje vreemd allemaal.
    Achteraf denk ik dat ik beter had kunnen wachten totdat binnenkort de nieuwste Humax op de markt komt! Die heeft tenminste een twin-tuner! Maar goed, dat is weer voor een ander onderwerp!
     
  7. Gun je de snelle levering natuurlijk van harte, maar ik begrijp er helemaal niets meer van. Helpdesk gebelt, maar met een wachttijd van 8 minuten gaat mijn beltegoed iets te snel op. Helemaal zonde als ik weer hetzelfde (lees: geen) antwoord krijg. Zucht... Mijn ervaring met Ziggo begon zo goed, maar begin nu weer terug te verlangen naar UPC (en dat zegt een hoop).
     
  8. Bijna een maand verstreken, en nog altijd geen digitale televisie in huize Romeo... :cry: En erger nog, geen teken van leven van Ziggo. Toch vreemd om na een bestelling 2 maanden helemaal niets te laten horen. :no: Maar ja, ze weten maar al te goed dat je geen keuze hebt, je woonplaats bepaalt je kabelmaatschappij en daar heb je het maar mee te doen. :evil:
     
  9. Indien je na ca 2 maanden nog steeds geen Cisco hebt ontvangen kan je eventueel mij een PB sturen. Ik zal dan voor de zekerheid nagaan of de Cisco juist besteld is en of er eventueel een leverdatum bekend is.
     
  10. Hoe kun je vaststellen welke FW je hebt? Ik woon in het @Home gebied maar heb afgelopen week in Rijswijk de Cisco gekocht. Ben er op zich tevreden mee maar er is genoeg ruimte voor verbetering!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina