1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Levertijd Cisco

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door SayMr2Me, 2 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens mij doe je als je meedoet aan test mee en krijg je sneller je ontvanger. Lekker trouwens want ik had geld eerder over gemaakt en meer dan een week eerder bevestiging gehad dat de decoder verstuurd zou worden en heb nog niets... Beetje jammer (voor mij).
     
  2. Ja idd. maar ik snap iets niet. Want op de Ziggo site kan je die Cisco 8455 toch nog helemaal niet bestellen? In 2906 postcode gebied (Casema) is er trouwens ook nog helemaal geen interactieve dienst. Daar is die test dus voor in het leven geroepen lijkt mij.

    Ik was eigenlijk op zoek naar een DVB-C (HD) recorder en die Cisco 8455 voldoet daaraan. Ik weet eigenlijk nu ook al zeker dat ik geen interactive dienst ga afnemen of extra pluspakket. Alles met sport of voetbal mogen ze van mij houden. Alleen de wetenschappelijke kanalen neem ik er in HD bij. Als tester zal ik wel serieus meedoen overigens. En waar nodig kritisch kijken naar de kwaliteit. Maar de verwachting is dat dat wel goed zit.

    Morgen maar eens kijken wat er allemaal in de doos van pandora zit.

    grt Willem
     
  3. Communicatie Ziggo

    Ruim 4 weken terug heb ik voor mijn nieuwbouwwoning "alles in 1 plus" aangevraagd. Omdat ik ook direct mijn apparatuur goed wilde aansluiten heb ik meteen de Cisco erbij besteld. Ik vroeg nog wel naar de levertijd, als die te lang zou zijn dan zou ik 'm liever in de winkel gaan halen. De medewerker verzekerde mij echter dat de standaard levertijd van 5 tot 10 dag van toepassing was. Al snel had ik internet en telefonie werkende en ook de smartcard kwam snel binnen. Op de Cisco bleef het echter wachten. Vorige week gebelt met de helpdesk en werd mij verteld dat er vertragingen waren in de levering. Een termijn kon men mij niet geven :roll:. Volgens de medewerker maakte het ook niet uit, interactieve televisie gaat toch pas in maart van start. Ik probeerde nog uit te leggen dat ik nu op mijn plasma na een niet al te best analoog beeld zit te kijken, zonder opname mogelijkheid zit en ik pas mijn audio gebeuren goed kan aansluiten (kabels weg werken) als ik alle aparatuur compleet heb... Meer kon zij er ook niet aan doen.

    Nu heb ik op zich wel begrip. Iets wat er niet is kun je ook niet leveren, maar ik vind het minder netjes om gewoon helemaal niets te communiceren naar de klant! :no: Als ik zelf niet had gebelt (met de wachttijden op de koop toe) wist ik helemaal niets (nu overigens ook niet). Wachten dan maar...

    Iemand hier enig idee wanneer de levering weer op gang komt?
     
  4. De cisco is pas vanaf halverwege maart / begin april leverbaar voor het voormalig @home en multikabel netwerk.

    Het lijkt erop dat de helpdesk je niet goed geinformeerd heeft.
     
  5. Dank voor de reaktie, in dat geval heeft de helpdesk mij inmiddels 3 x verkeerd voorgelicht! Elke keer zeggen ze dat de vertraging te maken heeft met de drukte?

    Is ie nog ergens in de winkel te koop? Ik had gelezen alleen bij de mediamarkt.

    PS: had ik nu maar bij mijn bestelling voor de toen gratis gewone digitale ontvanger gekozen...
     
  6. Iedereen kan de Cisco bestellen. Het probleem is alleen, dat als je in voormalig Multikabel- of AtHomegebied woont je geen software updates binnenkrijgt zolang het netwerk aldaar nog niet geschikt is.
     
  7. Snelle levering

    Ik heb op 6 februari de bestelling geplaatst en vandaag krijg ik m'n Cisco al binnen! Heel snel dus! Ik heb dit kunnen controleren door het 3S-nummer in te voeren op de site van tracktrace.nl. Ik ben dus nu aan het wachten totdat de pakketservice aan de deur komt!
    Ben benieuwd wat ik er allemaal van verwachten kan!
     
  8. Misschien wel erg makkelijk, maar toch... Welke software updates :schater::schater:?
     
  9. Upgrade van de out-of-the-box firmware 1.0.25 naar firmware 1.0.41 :rolleyes:
     
  10. haha. Maar serieus, uit de winkel hebben de Cisco's waarschijnlijk nog de 1.0.2 firmware. En geloof me, die had nog veel meer issues dan de huidige 1.04 (firmware nummers even uit mijn hoofd, hopelijk kloppen ze zo).

    Niet voor niets moest die Cisco eerst een kwartier downloaden de eerste keer dat je hem aansloot.

    EDIT: OK, TheGrouch was net sneller.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina