1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Opname verdwijnt van de harde schijf

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door rickytt3, 2 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zou bovenstaande toch als een defect apparaat retourneren. Ik heb één keer een probleem gehad met een EPG-opname die op het eind van de EPG-tijd stopte i.p.v. 10 minuten langer. Maar daarna eigenlijk geen klachten hierover. Nou heb ik geen terugkerende EPG-opnamen geprobeerd. En ik heb de standaardtijd op 5 minuten langer staan. En met het wijzigen van de opnamegegevens (via Meer met de blauwe knop) doe ik de uitlooptijd naar tien minuten of langer. En dat gaat prima!
     
  2. EPG problemen komen helaas bij bijna alle Ciscos voor als ik dit forum mag geloven. Al ken ik dit specifieke probleem nog niet. De mensen die geen last hebben gebruiken meestal geen terugkerende EPG opnames.

    Erg hinderlijk.
     
  3. WTF??? Alle opnames zijn bij mij gewist :censored:! Het is echt ongelofelijk! Eerst 12 dagen niet kunnen opnemen in 2008, toen aparaat stuk en bijna één maand moeten wachten op een nieuwe :giveup:en nu ...................... Het aparaat wist al mijn opnames. HOE IS DIT TECHNISCH MOGELIJK?? Kan ziggo gewoon mijn opnames wissen. Wat een ongelofelijk k#T aparaat. Wat is hier de oorzaak van?????????????????????????????????? Ziggo, hoe gaan jullie dit oplossen en voorkomen dat het nogmaals gebeurd??
     
  4. Helemaal mee eens. En nu in juni 2009 nog steeds niet verbeterd ...
    Ik snap niet dat ze dat signaal niet weer meesturen ... of is dat technisch niet mogelijk via de HDMI? Mijn TV laat netjes de TT decoder zien als ik op het HDMI kanaal op de TT knop druk .. dus ik zou denken dat het wel mogelijk zou moeten zijn ...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina