1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Slechte digitale ontvangst Tilburg

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door rgestel, 2 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de laatste week erg veel last van slecht beeld op Digitale TV in postcodegebied 5045.

    Ik heb een Humax 9200i decoder en de signaalontvangst is rond de 62%. De BER waardes zijn bijna altijd 0, maar niet altijd. Het beeld wordt blokkerig en het geluid hapert, vooral op Net5.

    Dit is de eerste keer dat is er last van heb sinds een maand of 2.

    Hebben meer mensen in Tilburg hier last van?
     
  2. Is er soms iets gebeurd met je bekabeling? Een kast verplaatst waardoor je de binnenkern van je coax hebt
    geknakt?
    Of een extra apparaat aangesloten, waardoor er
    reflexties ontstaan?
     
  3. Postcode gebied 5044, prima beeld hier.
     
  4. Hier, postcode 7609(Almelo) ook al dagen vc knudde.
    Veel blokken, wegvallen geluid, door de balk genomen bij alle zenders.
    Buren hebben het ook.

    En Ziggo maar melden, geen probleem op uw postcode.

    Mail sturen heeft geen zin, de vorige is al van 6 weken geleden, en tot op
    heden nog geen antwoord.
    Bellen, geen doorkomen aan.

    Denk dat het onderhand tijd wordt, dat 1.5 miljoen zigootjes de betaling maar eens een maand of twee stop zetten, kijken wat er dan gebeurd.

    Internet is ook iedere keer fc knudde(leuk elftal).
    Regelmatig snelheden van nog geen 1 mb.

    Dik 65 euro betalen en dan dit soort bagger leveren.

    Overstappen op een andere kabelaar is ook niet mogelijk(monopolie beleid).

    Volgens mij is het o.a tijd dat er van hoger hand in gegrepen wordt.
     
  5. Hier, 5172, op ong. 15km van 5045 nergens last van.
    2 weken geleden wel, maar dat is opgelost.
    Succes :!:
     
  6. Kom laten we eens lekker gaan generaliseren, uiteraard heeft elke ziggo klant hetzelfde probleem.

    Hier op geen enkele dienst storing en haal keurig 24/7 de snelheid die bij het Plus abonnement hoort. Wel een keer de HD nodig gehad voor een klein probleem, HD snel bereikbaar en probleem snel opgelost.

    Goed jou storing, je buren hebben het ook, hebben die hetzelfde probleem ook met het internet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2009
  7. Ik heb precies hetzelfde probleem, sinds een paar weken, ook signaalsterkte van ongeveer 62%. En er niets veranderd bij mijn installatie. Heb verbindingen nagekeken, kaart schoongemaakt. Alles herstart, maar het blijft.
    Maar ik zit niet in Tilburg, maar Den Haag, postcode 2518.:cry: vreemd?????
     
  8. Hier PC 5248AR is slecht beeld blijft soms hangen, soms blokken vooral 's-avonds, ik ga vandaag een brief posten met een klacht.
    Ik heb een Cisco bij Ziggo bestelt en hem aangesloten zoals in de handleiding stond. Het moet volgens mij aan het signaal van Ziggo liggen wat ik binnen krijg. Ik heb al langer een slecht beeld, voordat ik de Cisco had, had ik een Samsung 850 pvr, maar deze is na anderhalf jaar stuk gegaan. Het kan volgens mij niet aan de Samsung en aan de Cisco 8455 dvb hd pvr liggen.

    Ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg, want ik wil de Cisco naar Ziggo terug sturen als de beeldkwaliteit niet binnen 14 dagen beter wordt.
     
  9. Ik heb een Samsung DCB-9401R en woon in postcodegebied 5215. Net 2x naar de "helpdesk" gebeld en na het standaard geneuzel dat ik m'n TV maar in de gang moest gaan aansluiten en dat 't wel aan mijn eigen bekabeling en apparatuur moest liggen, werd daarna doodleuk de verbinding verbroken.

    Ik weet ZEKER dat 't niet aan mijn spullen ligt dat ik constant blokjes op diverse kanalen (Film 1, Net 5, Weer en Verkeer, etc.) heb. Net was er niet eens meer naar te kijken. Nu is 't weer goed.

    Ik heb 't probleem sinds half december, daarvoor heeft 't meer dan een jaar perfect gewerkt. Ik ben pas sinds deze week aan het bellen, omdat ik er genoeg van heb. Maar de "helpdesk" bellen heeft dus blijkbaar geen nut. Ze lezen toch maar op wat ze op 't schermpje van hun computer te zien krijgen. Ik heb heel veel zin om wat krachttermen in deze post te verwerken, maar ik houd me maar in. Hoeveel nut heeft 't?

    Wie weet een andere ingang bij Ziggo waar mensen je wel serieus nemen en ook daadwerkelijk willen helpen? Anoniem, geef eens advies hierzo....
     
  10. Wil je de frequenties nog eens opgeven van de kanalen die niet goed zijn en tevens de BER eens controleren tijdens goed beeld en het moment dat je blokjes ziet. Als je een samsung 9401 in gebruik hebt dan kun je de bereffende waarden aflezen door 3x op "i" te drukken.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina