1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Proefperiode, hoe lang en per wanneer ?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door roelm, 2 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik heb digitale tv van Ziggo aangevraagd en afgelopen week heb ik de smartcard thuis gekregen. Probleem is dat ik de tv nog niet heb en dat nog een week duurt.

    Hoe zit dat met de proefperiode en de termijn dat ik de antwoordkaart moet retourneren ? Als dat nl. 2 weken is, kom ik misschien in de knoop....
    Of gaan die 2 weken pas in zodra de eerste keer verbinding is gemaakt met Ziggo?

    In de Sony tv komt een Alphacrypt kaart (die heb ik ook al).
     
  2. de periode gaat pas in, wanneer de smartcard geplaatst wordt.

     
  3. de antwoordkaart kan je alvast wel insturen dit moet binnen 5 werkdagen de periode van 2 weken op proef gaat pas in nadat je de eerste keer gebruik maakt van de smartkaart
     
  4. Je loopt een toekomstig potentieel gevaar, ingebouwde decoders worden niet ondersteunt door ziggo, uitzondering is een humax tv met ingebouwde decoder.
    De proef periode gaat in zodra er contact is gemaakt met het netwerk, dit betekent zodra er digitaal beeld is, op dat moment gaat dus de preview periode in.
    Bij storingen kunnen ziggo mederwerkers echter niet helpen, omdat de decoder niet Irdeto gecertificeerd is, losse decoders voor ziggo wel ( en de humax tv/decoder).
    Dit bedoel ik met het potentiƫle gevaar in de eerste zin.
    De instellingen voor digitaal ontvangst zullen ten alle tijde juist moeten zijn ingestelt, requentie en nedid, laat zo mogelijk dit door de leverancier thuis doen, liefst met iemand erbij die precies noteert hoe dit gaat en moet om toekomstige storingen zelf te kunnen oplossen.

    Gewoon een wel gemeend advies.
     
  5. Dank je, ik heb er alk vanalles over gelezen.
    Maar ik neem dit risico (van 130 euro).
    Daamee heb ik 1 afstandsbediening, sneller zappen, geen extra kast.
    En ik ga er van uit dat Ziggo een probleem heeft als ze dit in een keer niet mee zouden ondersteunen. Maar je hebt gelijk: het is een gok

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina