1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mijn Ziggo Pagina

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Pappamaart, 1 jan 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Op de pagina Mijn Ziggo staan nog steeds niet de produkten van alles in 1 . Ik zie alleen de TV kabelaansluiting Z1 met de bijbehorende factuur voor januari. Daardoor kan ik ook niet de Voicemail instellen van mijn telefoonaansluiting. Iemand raad?
     
  2. Contact op nemen met Ziggo, dan kunnen zij de voicemail voor je inschakelen.
     
  3. Factuur bekijken via Mijn Ziggo

    Beste Forumleden,
    Ik heb recentelijk geprobeerd mijn facturen te bekijken op "Mijn Ziggo"
    Het lukte van geen kant.
    Ik heb contact gezocht met de Heldesk, daar werd mij verteld, dat ik alleen de facturen kan bekijken als ik ook internet van Ziggo heb.
    Aangezien ik een andere provider heb, kan ik blijkbaar geen gebruik maken van dat stukje service.
    Ik vind dat( als het inderdaad zo is) teleurstellend en eigenlijk ook wel klant onvriendelijk.
    Ik heb,om een voorbeeld te noemen ,haast elke maand andere bedragen op mijn giro afschrift staan.
    Dan is het wel zo fijn als je dat online kan controleren.
    Via de Helpdesk( wachttijd 7 minuten) wordt je ook niet vrolijk van.
    Wel werd ik keurig te woord gestaan, en mij het een en ander uitgelegd.
    Mijn vraag is dus, is het juist dat je internet van Ziggo moet hebben om je facturen te bekijken
    Groeten JanvdB
     
  4. Nee, het fijne weet ik er ook niet van, maar je kan een gebruikersaccount aanmaken zonder Internet c.q. emailadres van Ziggo. Zie de Ziggo site.
     
  5. Als je geen internet van Ziggo hebt, dien je je eerst te registreren via de MijnZiggo pagina:

    [​IMG]
     
  6. Moet ik weer 10 minuten of meer aan de telefoon hangen. Waarom past Ziggo de 'Mijn Ziggo' pagina niet gewoon aan? Dan kan je je voicemail gewoon online inschakelen, zoals het hoort en zoals Ziggo in de gebruiksaanwijzing van Telefonie ook aangeeft.

    Ik heb sinds half december een Alles-in-1 pakket van Ziggo. OP 'Mijn Ziggo' staat dat ik alleen Z1 heb (TV dus, géén telefoon (ja dus) en géén internet (ja dus). Raar. :confused:
     
  7. Als 'achter de schermen' de bestelling van je alles-in-1-pakket nog niet volledig is afgerond (en ja, dat kan even duren), klopt het dat je het alles-in-1-pakket ook nog niet in Mijn Ziggo ziet staan.
     
  8. Wij hebben het ook..
    De Mijn Ziggo pagina geeft nog Internet Z3 aan.. terwijl we Alles-in-1-Extra hebben.

    Maarja ik denk.. zolang het allemaal wel goed op het factuur komt te staan maakt het me niet zoveel uit.:)
     
  9. Dit heb ik ook sinds september en ze kunnen het maar niet goed krijgen..
    Facturen kloppen ook niet.. Ik zie geen telefoon en Internet betaal
    ik ook niet.. Ik betaal alleen maar TV Z1 en Digitaal - Totaal waar ik niet
    om gevraagd heb....

    Heb al honderd keren gemaild en gebeld maar er schijn dus iets te hangen in het systeem waar ze niet weten hoe het goed te krijgen.

    Upload is te laag maar klagen kan ik niet omdat het nog op Z3 staat in plaats van Alles in 1 Extra.. maar de download is goed.

    Maar ja.. alles werkt en hun lossen het maar op.. ik bel en mail niet meer heb het vaak genoeg gedaan en ik zie wel waar het schip strand..
     
  10. Raar hoor. Nou ja, ik zie het wel. Alles werkt, dus...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina