1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

http://members.home.nl uit de lucht ofzo?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door rolfhobby, 31 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja, problemen zijn er nu al zo'n 48 uur. Geen melding op de site, geen antwoord op e-mail. Nog maar 2 januari en nu al weer een wanprestatie. :shock:
     
  2. Sites uit de lucht

    De laatste twee dagen is mijn @home site helaas ook niet meer zichtbaar. Helaas staat er bij de storingen helemaal niets wat er aan de hand is. Op mijn email naar ziggo heb ik nog steeds geen antwoord gehad.

    Sam
     
  3. Gewoon mailtjes blijven sturen..
     
  4. Tja, al gedaan en Email retoer en wat zeggen ze?

    Geachte heer Rolfhobby,
    Naar aanleiding van de door u gemelde storing in de webspace informeren wij u als volgt.
    Wij hebben uw webspace getest en vanuit hier (tja waar is dat?) is alles te bekijken en te openen. Wij gaan er dan ook van uit dat het probleem reeds is opgelost.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    J H
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo

    Maar net gebeld en storingen is bekend bij hun er word aan gewerkt zeiden ze, maar waneer ze het doen is de vraag:oops:??
     
  5. Lezen ze daar de Email's wel goed?

    Geachte heer rolfhobby,
    Via de website heeft u een vraag gesteld over "Inloggen mijn webspace". eh had ik een vraag over het Inloggen?
    Lezen ze wel de email's wel goed daar? ze zal weer een buitenlandse geweest zijn? zo aan haar naam te zien! Eh, mijn vraag was > Is de web-space server van @home http://members.home.nl/ Is weer uit de lucht ofzo? ik kan mijn werk niet meer zien zoals deze http://members.home.nl/rolfhobby/onestat-31-12-2008.jpg en de anderen page die ik heb staan op mijn web-space!
    Echter mijn website is onbereikbaar maar zover ik heb kunnen controleren zijn alle websites van homedrive onbereikbaar. Dus wel weer een storing!
    dan komt er een Email retoer met de TXT
    Geachte heer rolfhobby,
    Via de website heeft u een vraag gesteld over "Inloggen mijn webspace".
    Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden van uw vraag in beslag heeft genomen.
    Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.
    en hierna Bla Bla, en wel bekende copy en plakwerk
    Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd. Nogmaals bieden wij onze excuses aan.
    Met vriendelijke groet,
    Y m
    Afdeling Klantenservice
    Ziggo

    Oh ik zag net dat de sites weer werken,
     
  6. De boel ligt er weer uit.
     
  7. Hier ook weer. (Den Haag) Op mijn mail is niet gereageerd
     
  8. Ligt er weer uit...:x
     
  9. members home

    Het heeft even gewerkt, maar het is weer mis.
    Ziggo: wordt er nog wat aan gedaan???? Ik hoor of lees niets over deze storing bij jullie
     
  10. 17:15 werkt alles weer, maar erg stabiel lijkt het niet.

    Edit: vraag me af of hier ook Ziggo-medewerkers rondlopen die er iets over kunnen zeggen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina