1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

hdmi verbinding

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door fritsf, 31 dec 2008.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een nieuwe Cisco 8455dvb en een Samsung tv type LE37A 659.
    Na installatie werk alles behalve de HDMI verbinding. Via de scart aansluiting doet deze het wel.
    Wie weet raad.
     
  2. probeer een andere HDMI kabel. De bijgeleverde HDMI kabel werkte bij mijn Samsung TV ook niet. Met een andere kabel was het probleem opgelost.
     
  3. Dat heb ik gedaan. ik heb er een speciale beter afgeschermede kabel voor gekocht. resultaat hetzelfde, geen verbinding.
     
  4. Heb je een versterker die HDMI ondersteund? Ik heb dezelfde decoder en een Samsung HD TV uit dezelfde serie en laat het signaal via de versterker lopen; dat werkt prime (en met de goedkoopste HDMI kabels die ik kon vinden, maakt namelijk niets uit of je dure of goedkope neemt - er gaat immers een digitaal signaal doorheen, dus kan niet verslechteren).

    Wanneer je je TV op de HDMI ingang zet (channel), komt er dan wel een verbinding tot stand? (kan een seconde of 10 duren voordat je beeld hebt).
     
  5. HDMI Kabel

    Ik weet niet of je probleem inmiddels is opgelost maar ik had precies hetzelfde probleem. Misschien toeval maar nadat ik in het menu "instellingen" de beeldresolutie had verhoogd van 720P lijnen naar 1080I begon mijn Cisco spontaan opnieuw op te starten en had ik mijn HDMI signaal. Was daarvoor ook al 3 uur bezig geweest waar het nu aan kon liggen. Zeker is dat het niet aan je TV ligt. Succes
     
  6. opnieuw installeren met de HDMI kabel zonder scart kabel, is bij de oplossing geweest.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina